:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 er det noen kjærringråd? jeg vil bli fort frisk, for jeg vil ikke møte gubben med feber og snørretryne, og jeg vil ikke sitte her og lese pensum i ørska heller... jeg vil være frisk, fin og hot og greie alt på en gang
Gjest Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Ta en varm dusj, dytt i deg maks forsvarlig paracetdose, drikk mye vann og sov så lenge du klarer.
Gjest sug lut Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Du får ete hvitløk, selv om det gjør at du må stappe i mannen hvitløk også om det skal bli noe på deg. Anbefaler hønsebuljong med en tøff tørka chili, en cm hakka ingefær og to båter hakka hvitløk pr kopp.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2010 jeg har sovet i 12 timer, så der kan jeg ikke klage og drukket relativt mye cola, og prøver nå å spise en yoghurt (etter og ha brendt et rundstykke, stekt et til som var perfekt og funnet ut at jeg ikke hadde lyst på rundstykke alikevel ) dusj er sikkert lurt... hehe.. skal prøve det etter på. hva hjelper paracett for? jeg har tatt 2 smertestillende tabletter i mitt liv... og har ikke sånt i hus.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2010 haha.. du er gal! det høres jo helt ekstremt forferdelig ut! og hvor får man tak i chilli, hønsebuljong, ingefær og hvitløk på en heligdag?
Gjest sug lut Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Det er faktisk kjempegodt, jeg dundrer løs på det når jeg er forkjøla. Har du ingen utenlandske naboer som har bedre krydderutvalg? For den saks skyld, har du ikke en liten nærbutikk som drives av pakistanere, tyrkere eller tilsvarende ikke-norske folk og dermed har bedre utvalg enn norsknorske nærbutikker? Vi har en rett nedpå hjørnet, den er åpen alltid og har mye mer enn gulost og kefir.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2010 jeg bor i et blendahvit nabolag. men jeg kan jo alltids ta bussen til strøk som fungerer selv om det er påske. men har de åpent nå? på en dag som denne... hehe
Gjest sug lut Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Hah, tuller du? Hvor tror du jeg fikk trøstegodis og litervis med cola fra i formiddag?
Gjest Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Jeg har en bedre hedensk feel-good oppskrift: Varm melk (eller vann hvis du synes melk er æsj) med liberale mengder kanel og tørket ingefær. La det koke et minutt eller noe og la det så stå og trekke en stund. Hell over i den diger kopp og la grumset være igjen i kjela. Ha oppi nok sukker til at du klarer å drikke det og nyt følelsen av varme som sprer seg i kroppen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2010 ååååååååå som jeg elsker oslo! da blir det bussing etter på og hamstring av rare ingrediensere... hehe tenk på alle de stakkars små idiotene som sitter innestengt på en hytte... hihihi.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2010 alt det har jeg, bortsett fra ingefær om dere kanskje ikke har merket det så er ikke jeg dronningen av sterk mat men kan man lage den uten ingefær og med honning foreksempel? funker det?
Sweet caramel Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Honning er min medisin mot alt! Det og hvitløk:-) Så lag deg en kopp med varm melk og honning, eller som jeg gjør, har mye honning i min favoritt te:-) Og drikk masse vann. Har du forresten solhatt og c-vitaminer? Det sies jo å skal funke også.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2010 melk med honning er fikset solhatt og c-vitaminer har jeg ikke. (noen ganger lurer jeg på hvordan jeg overlever i det hele tatt) men jeg har sannasol og tran, sånn i håp om at jeg skal huske å ta det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå