Gå til innhold

irritert lymfekjertel ( eller noko i den dur ) ( under armen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 19 dagar siden fann eg ein irritert lymfekjertel under armen. altså ein liten klomp. Eg var til legen med denne klompen, og han sa at om den ikkje forsvant etter 2-3 veker så skulle eg komma til bakers. Den forsvant etter 1 veke. Eller slutta og gjere vondt i alle fall. Men no i dag så er den til bake. ikkje så vond som før, men litt plagsam. Bør eg vente to,tre veker til eller børr eg gå nå når det har gått tre veker ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer forresten ikkje

Skrevet

ååå jeg hadde tenkt å fortelle om at jeg hadde brystvev i ene armhulen (det er jo masse fettvev som går fra brystet og opp i armhulen der, ikke så uvanlig å ha melkekjertler der) - og når jeg hadde melkespreng med første baby så ble den svææær! jeg fikk den fjernet nå før jeg fikk baby nr to...heldigvis, for det var ganske ubehagelig :/

håper du finner ut av det! vil ikke skremme deg, men sånt må man jo ta på alvor! lykke til :)

Skrevet

takk for det, håpar og det.

Egentlig skal jo ikkje kreftklompar gjera vondt, og denna gjer vondt. Pluss at det ikkje er fleire, så eg er ganske sikker på att legen bare vil le og kalla meg hypokonder :)

Skrevet

ja og hvis den kom så plutselig så tyder jo det på noe irritasjon eller betennelse, ikke noe skumlere... :)

men uansett, hvis den gjør ondt så skal det fikses, sant? man skal jo ikke måtte gå rundt og ha ondt, da! lykke til :)

Skrevet

nettop. men den kommer jo sikkert til å forsvinna etter ett par veker og, og eg skal nå klara å gå å ha litt ubehag i ett par veker.

det er bare irritasjon, for det er ikkje rødt og det blir det ved betennelse.

takk for det :) og takk for svar

Skrevet

Har ikke noe fornuftig svar til deg, for jeg lurer også på det samme, får en sånn hoven lymekjertel (eller noe sånn) under armen jeg også av og til. Men jeg kom ikke på at jeg skulle gå til legen med det, er absolutt ikke flink til å gå til legen med meg selv. Men kanskje jeg må gjøre det når/hvis den kommer tilbake!!

Lykke til, håper du finner utav hva det er for noe :-)

Skrevet

vet dere om det kommer ifm mensen eller noe sånt? for da får man jo ømme pupper, og de blir litt større/fastere, og er det brystvev så kan det jo være den blir større og mindre etter hormonene :)

håper dere finner ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...