su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Noen som har erfaring med det? Og hvordan er de i størrelsen? 2-åringen vår på ca 90 cm trenger sårt nytt regntøy nemlig.. Takker for alle svar! =)
Mandalas Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg har aldri prøvd det selv, men i Sverige er det veldig populært. Jeg har flere ganger sett folk skrive at det er stort i str, så ut fra det burde str 90 være best for barnet ditt. Men det er jo ingen personlig erfaring, bare hva jeg har sett og hørt.
polarn & pyrene Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Jeg har brukt det i alle år til jenta mi som nå blir 5 år. Når hun var 3 år fikk hun str 100 og det har passet helt frem til nå. Så de er store i størelsen, kvaliteten er kjempe bra syntes jeg. Så min sønn på 2 år nå kommer til å få arve storesøsster sitt.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 1. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2010 Tusen takk for svar! Jeg var innom linuslotta for å se på det de har, men det var veldig utplukket i størrelsene på de fine dressene.. selvfølgelig, det er jo vår! Skal prøve å se om jeg finner andre steder på nett
Jordbærpiken Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Kan jeg få link til hvor du har tenkt å bestille? Trenger til min jeg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå