Gå til innhold

tenner


Januarprinsesse

Anbefalte innlegg

Her ser jeg nå at det har kommet ei tann i løpet av de siste dagene. Tror jeg da... Det er ikke uvanlig at det kommer tenner så tidlig, vet det, men denne er ikke en av fortennene, men ei langt bak i munnen. Dette har jeg aldri hørt om. Noen andre som har noe erfaring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Her er ene hjørnetanna (ser ut til at det er det i hvertfall) på vei til å bryte gjennom. Det er hvite prikker og ekstra rødt tannkjøtt der.

Jeg synes det er litt tidlig og trodde at framtennene skulle komme først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok tennene fremme som er mest vanlig å få først, men jeg har hørt at det også kan hende at andre tenner dukker opp først.

 

Her har de 2 fremste tennene nede dukket opp på lillegutten, så her føyer vi oss inn i "allmennmengden" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Og her har hjørnetanna forsvunnet igjen... Nå er det bare en kul der den var! Men det har til gjengjeld kommet 2 tenner nede, fremst - så det føles mer "riktig". Hvor det ble av den hjørnetanna vet jeg ikke, og hadde det ikke vært for at mange andre også så den, ville jeg nesten tro at det var noe vi hadde innbilt oss -men den var ordentlig framme, langt nok til at den var lett å se i alle fall. Skjønner ikke dette jeg, men gutten er frisk og rask, så vi får bare vente og se det an en stund til tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...