Gå til innhold

når dere rir mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det mest opp og ned, eller frem og tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frem og tilbake. opp og ned er jo ikke noe tess i det hele tatt:)

Skrevet

tror jeg har en liten kombinasjon jeg... :-) LEnge siden så husker liksom ikke helt.. lol :P

Skrevet

Mannen min "klager" på at jeg bare rir frem og tilbake, istedenfor opp og ned som han liker.

Skjønner ikke greia med opp og ned; SER idiotisk ut, og FØLES ikke særlig bra ut heller..

Skrevet

Jeg pleier å ri opp og ned, men jeg legger overkroppen fremover, med hodet ned på puta ved siden av hans. Da hjelper han til med hendene, opp og ned i tempo han føler for der og da. Frem og tilbake har jeg prøvd, men får ikke dreisen på det liksom.

Skrevet

Begge deler. Ved opp og ned er det greit å legge seg fremover og bare bevege hoftene/rompa opp og ned. Hmmm. Nå fikk jeg lyst på pikk...

Skrevet

Jeg danse magedans og er derfor skikkelig flink i å ri. Beveger hoftene i en sving, litt fremover og så opp, samme nedover. Mannen min blir gal når jeg rir han, han synes det er så deilig! Jeg pleier å ri han helt på slutten for da kommer han nesten med en gang.

Skrevet

Fram og tilbake, opp og ned, sitter gjerne på "huk", når jeg tar opp pg ned, går veldig fort for min kjære da.. :) Ellers kan jeg sitte oppreist og gjøre sirkelbevegelser med hoftene, eller "feil vei".. Mange forskjellige variasjoner når man er øverst! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...