emjo Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hvilken spøk har dere gått på/ hvem er den beste dere har hørt om?? :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Vi skal lure mamma etterpå i dag, skal spise hos henne og ene typen til søsteren min sa han ikke kom pga hvitløken, da droppa mamma hvitløken, så på vei til henne i dag skal jeg si at typen min ikke kommer fordi hun ikke har hvitløk...Skal jeg komme alene opp osv, kommer han litt senere bare :-))))
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Har ikke blitt lurt, enda hvertfall. Ikke hørt om noen morsomme spøker enda heller, skuffende!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Var noen bra for en del år siden.. Visstnok maaange som gikk på en spøk om gratis sprit/ vin på polet. Var og noe med gratis billetter på toget (kunne vært noe slik det er i dag også ;-) )
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Ene typen til søsteren din? Har hun flere?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Da jeg var sånn 8 år så skulle jeg handle for foreldrene mine,og pappa sa det var veldig viktig at jeg fikk kjøpt elgrogn. Jeg leta og leta etter denne elgrognen,og spurte tilslutt noen som jobba der om hvor elgrognen sto. Hun holdt på å le seg i hjel ,og det samme gjorde pappa da jeg kom hjem
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Utrolig lam aprilspøk... Tørr familie som synes dette er morsomt. Det eneste spennende her er jo at sostera di har flere typer på gang:-)
Gjest MMJ Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Min mor ringte min bestefar (som er veldig kjip!) og fortalte at Prix skulle legge ned, og alt kjøttet skulle selges ut fortest mulig, derfor var det 70% på alt kjøtt. Bestefaren min kjørte straks til butikken og fylte kurven med kjøtt! Han ble veldig snøden da han hørte det var en april spøk, hehe Litt ondt gjort daaaa.... Men i dag er det jo hellig....
Yada Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 ha ha. den var jo fin da. men jeg syns litt syng på den stakkars 8-åringen som leiter og leiter etter elgrogn også.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 I fjor var det en som annonserte på FB at hun var gravid 1. april. Og så klart ingen trodde henne. Dagen etter var statusen "er fortsatt gravid"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå