Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har meg og min ektemann vært sammen i 5 år <3 Det skal selvfølgelig feires :D Vi er ikke helt sikker på hva vi skal gjøre enda ;) men det kommer nok en plan etter hvert ;) fått barnavakt :)

Men tenk :D Det har gått så fort med oss! Jeg møtte han på internett som 17 åring, da var han 18 :) Når vi møttes var det kjærlighet med første blikk! vi ble sammen etter 3 dager, sa vi elsket hverandre etter en uke :) Han fridde til meg etter ett år, og en måned senere ble jeg gravid med vår deilige sønn! Vi kjøpte leilighet etter 2 og ett halvt år :) 25 juli 09 etter 4 år og nesten 4 måneder, så giftet vi oss! No venter vi en ny liten fantastisk gutt og vi har det HELT FANTASTISK :D Jeg er enda så forelsket som jeg var den gang! men no er det kjærlighet og ikke en sommer flørt ;) Jeg ville aldri byttet ut livet mitt mot noe annet i verden! No blir jeg 23 år 24 juni og han blir 24, 27 juni :) Helt supert! Vi har ett helt liv forran oss!

Jeg elsker deg Henriken min! <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen! Så fint at alt er helt topp for dere. Kos dere masse!

Er en spesiell dag for meg også i dag. Lille snuppa mi fyller 5 år i dag! Så her er det også feiring.

Ha en super dag!

Skrevet

Gratulerer så mye med 5 års dag :) Vår lille gutt i magen ble unfanget rundt vår 5 års dag ;) Skikkelig bra timeing liksom ;)

Kos dere med en bedre middag og kanskje noe kjekt på kino?

Ha en flott dag

Skrevet

Vi hadde en utrolig deilig og avslappende dag hjemme :) hadde film maraton med pirates of the caribbean :D Bestilte pizza og hadde en fantastisk avsluttning på dagen ;) hehe.. Hadde jo planer om å gå på kino og på restaurant, men siden jeg har bekkenløsning, så tok vi det stille og rolig hjemme :) kjørte til byn og kjøpte kinosnop ;) Det bla en fantastisk dag :D

Skrevet

Så fint at dere har hatt så mange gode år sammen:) Godt å lese at flere er lykkelige i deres langvarige forhold.

Jeg har vært sammen med min i 10 år, har blitt sammen når vi var 17 og 18 vi og, men på en 20-års uteplass. Vi venter nå på vårt første kjærlighetsbarn.

Selv om vi fremdeles får nyforelskelsesfølelse inni mellom, er jg veldig spent på hvordan det vil være 1.leveåret til vår lillegutt. Det er jo så mye snakk om at det er ange som går fra hverandre pga.for mye påkjenning.

Skrevet

Så deilig å høre at du har det så flott!

:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...