Cat&Gullungene Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Jeg synes jeg har så liten mage, enda jeg er annengangsgravid. Er ca 14 uker. Den er ganske stor enkelte kvelder når jeg er oppblåst, men om morgenen - vips, så er den jo borte igjen. Andre som har det på liknende måte.
Lotta2010x2012 Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg er bare 12+2 så jeg får ikke hjilpet deg så mye, men tenkte jeg skulle spørre deg om du merket noe forskjell på magen når du var 12 uker? Jeg synes liksom ikke den har forandret seg, bortsett fra at den er oppblåst på kvelden..
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 samme her er 16 fullgåtte uker på lørdag, er 2 gangsfødende men synes magen ikke er noe stor. dessuten kjenner jeg ikke liv heller. er kjempe redd for at det er noe galt med ungen=( kjente spark forrige gang im 17+5. trodde man skulle kjenne sparkene mye tidligere 2 gang!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Angående det med å kjenne spark tidligere, har jeg forstått det slik at det er fordi man vet hva man skal kjenne etter, hva som egentlig er spark eller ikke. Men jeg vet ikke, er førstegangs...For de har jo fremdeles god plass der inne uansett om det er første- eller femtegangs...? Jeg er 16+3 og kan se en kul på magen når jeg ligger flatt om morgenen, og blæra er full...etter første dobesøk er den borte ;-) Ellers så er jeg så luftig atte åh! Så jeg tror det meste av magen kommer av det :-p
iok med sønn <3 Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Magen min kom liksom sånn pluttselig den. Var vel rundt 17/18 uker tenker jeg
Cat&Gullungene Skrevet 1. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2010 Lotta: Jeg synes faktisk jeg hadde litt større mage da jeg var 12 uker (altså for ca 2 uker siden), for da var jeg nok plaget av mye mer oppblåshet. Den reelle babymagen er jo den man har om morgenen etter å ha vært på do (en dag man IKKE føler seg oppblåst) - og da har jeg bare en meget liten antydning til kul.
scoobydo Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 er 16 uker og 2 gangs, fikk mage rundt uke 12 og syns jeg er svær i fh til forrige gang på samme tid. Kjente liv allerede i uke 12, men kjente det også i uke 13 forrige gang. Forrige uke fikk jeg første sparket fra mini Er nok ikke noe fasit at man alltid skal kjenne liv tidligere 2 gang, er jo mulig at du denne gang har morkaka foran feks.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 2. april 2010 #8 Skrevet 2. april 2010 min var STOR, trodde jeg var mye lengre på vei enn det jeg var hihi... såg ut som om jeg var 22 uker eller noe HVERTFALL! jeg er annengangs, og har enda større mage nå i uke 20
2 boys & now pink Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 Jeg er uke 14+3 og har det slik, og jeg er 3gangs!
Cat&Gullungene Skrevet 3. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. april 2010 Ja, det er vel veldig varierende. Jeg bekymrer meg ikke for det, men var bare nyskjerrig på hvordan det sto til med dere andre her inne ;-) Det jeg imidlertid synes er litt rart er at det står skrevet i ukesinformasjonen her på BIM, at i uke 15 (som jeg jo akkurat har kommet inn i) skal man lett kunne kjenne livmoren, spesielt når man ligger på ryggen. Jeg kjenner ingenting til livmoren, og synes det er rart at det er skrevet med en så stor selvfølgelighet, når alt mulig annet, som f.eks å kjenne liv, er gitt med så stor margin, at det virker som om omtrent alt er normalt...?
carina86 Skrevet 3. april 2010 #11 Skrevet 3. april 2010 jeg er 14 uker eller 15 uker idag som det står på min side, magan min har kommet alt, den begynte å komme rundt uke 10, trodde først jeg bare var oppblåst men den har bare forsatt å vokse. magen kom tidlig forrige gang å. skulle ønske den kunne vente litt.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå