Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hvem tror DU vinner FARMEN? Hvem liker du best og minst,og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Tror og håper Simon vinner Farmen, jeg vet han har vært og sett på hyttetomt så det er jo ikke utenkelig at han vant! Liker minst Silje og Leif Birger, intrigemakere begge 2.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Liker ikke silje og leif birger.. Hadde vært morro om Tone vant :-D
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Tja, verdig vinner er jeg usikker på, men liker Tore godt. Eller Lillian. De gjør sin del begge to, er godt voksne mennesker med bena planta på jorda og glimt i øye. Jada, jeg vet Tore har vært en luring denne uka, men han gjør det med humor og glimt i øyet, å kun for å sabotere ukesoppdraget, ikke for å være ekkel med enkeltpersoner. (litt Simon da, men han fikk jo finalekniv forrige uke!) Tone Gudrun er jeg usikker på, hun virka først som ei skikkelig "tøffa", men nå gråter hun å bærer seg i hver eneste episode. Hører hun blir omtalt som jente med bein i nesen, men har hun ikke bein i ryggraden?? Syns hun skal sette ned foten til de som kjører over henne. Ellers virker hun virkelig sympatisk og egenglig hærlig =) Liker minst ja, enklere å svare på det... Eirik virker som en latsekk, han har ekkel dialekt og byr meg i mot.Sleiping. Silje og Leif Birger drar spillet litt for langt syns jeg, greit at det faktisk ER et spill, men de bryr seg fint lite om hva det går på bekostning av de to... MEN alle disse meningene jeg har om disse folkene er jo basert på hva tv 2 vil jeg skal synes om de, og ikke noe annet.
Gjest Tale30 Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Jeg tror vi vil se Simon og Tone Gudrun i finalen, hvis ikke Leif Birger og co klarer å knekke henne helt først da.. Dersom det er kunnskap i finalen, tror jeg Tone Gudrun vinner. Hvis ikke tror jeg Simon vinner. Det at Tone Gudrun gråter i hver episode kan være et resultat av klipping. Det kan også ganske enkelt forklares med at det ikke er bare-bare å være et slikt sted dersom to personer legger opp dagen for å knekke deg psykisk. Jeg syns det stuntet den "voksne" mannen Leif Birger gjorde i forrige episode var helt motbydelig og jeg håper han går ut. Tone Gudrun virker som en skikkelig bra jente med kunnskap, pågangsmot og ærlighet. Det er i alle fall kvaliteter jeg mener kvalifiserer til å vinne.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Tone Gudrun ble først fremstilt som ei tøff jente, nå er hun bare ei sippe jente! Jeg håper Simon vinner. Lillian, Linn Hege(husker så vidt å ha hørt navnet) gir ingenting av seg selv. Ut med dem! Tore er kul..Heia Tore! Leif Birger kommer seg, ikke fullt så dårlig likt lengere. Silje er så vemmelig at hun er blitt stygg å se på! Eirik er en sutrebaby!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 thihii, morro, jeg vet hvem som vinner, jeg var med i staben, alltid like morro å se slike diskusjoner når man har vært med å ser hele greia fra en annen side enn hvordan det er klippet sammen...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Håper at Tone Gudrun vinner, synest hun er en verdig vinner. Silje og Leif Birger er en stor vits, hadde skammet meg over i det hele tatt å være bekjente av de, noen uspiselig personer begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå