Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Da var mnd vår endelig her 12 dager igjen til termin her, og garantert april baby. Blir satt igang ved termin hvis snuppa ikke har kommet ut
Gjest Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Ja,det er så utrolig deilig:) Trodde det var noe på gang igår med kvalme,vonde mensmurringer,nedpress og harde kynnere hele kvelden,men nei... Driver nok enda med bare modning...
rsst Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Jaaaa dette er vår mnd Jeg slet også med masse kynnere men det ga seg i natt.... modning i ihytt og pine....
Nickey Mouse Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Endelig april, ja! Jeg har 25 dager igjen til termin da, men håper på en aprilbaby!
Trolleliten Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 For en deilig oversikrift Selvom jeg har termin i slutten av april og fått beskjed om at siste dag evt er 8.mai. Men, jeg velger meg april, og satser på at kroppen følger etter =)
Gjøkeredet③ Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 20 dager igjen, og blir garantert aprilbaby her også... Blir satt igang/planlagt keisersnitt rundt termin hvis han ikke kommer av seg selv. Vi er litt i villredet om hvem, hva, hvor enda.. Er jo som å velge mellom pest og kolera;o) Lykke til flickor!
2005&2010 Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Ja, og det skal bli så godt å holde bebisen vår snart =) Har selv 19 dager igjen, og håper tida går fort. Begynte med masse mensmurringer igår, deilig å vite at kroppen har begynt å gjøre seg klar =)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Jeg regner også med aprilbaby! Han kan godt bli der han er er litt til, for alt er ikke 100% klart, jeg får b.l.a ikke vogna før om 2 uker! Men på den annen side.. han er målt stor og jeg har plutselig fått strekkmerker :-((
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Her vil jeg også være med! Har ikke termin før 13 mai men hvis jeg ønsker det kan jeg bli satt igang fom 26 april Heller nok mot det ja..
mjhanse Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Endelig vår tur ja!! Ser at vi er flere i samme situasjon her med falske alarmer. Har hatt noen av de nå. Nå har jeg en som har vart leenge.. Startet med menssmerter og en veldig våken baby natt til mandag. Menssmerter og sterke kynnere siden mandag ettermiddag. Og i går kveld ble jeg innmari kvalm og ekkel + så hoven at det stikker i føttene. Spydde ikke,men satt mye på do og lå å vrei meg på badegulvet (vri seg er nok feil ord å bruke, men vet jo ikke helt hvordan jeg skal beskrive det med diger mage ha ha ;D) Kvalmen er her enda sammen med menssmertene, kynnerne og hovenheten. FESTLIG! 10 dager igjen.. Ser ut som om de blir slitsomme (beklager negativiteten i dag jenter)
Fifrildi Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 20 dager igjen og garantert aprilbaby. Har barn i sete som er festet i bekkenet så her er det fullt styr med måling av bekken og måling av baby uken etter påske. Hvis alt ligger til rette skal jeg føde vaginalt planlegger jeg. Ligger ting ikke til rette blir det ks en uke før termin. Hvis ting ligger til rette men jeg kommer til termin uten å ha født er ungen mest sannsynlig for stor til å fødes i sete så da blir det ks ved termin da man ikke setter i gang setefødsler.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 20 dager igjen, men håper på før:-) Er så sliten! Vondt overalt... Hatt falsk alarm her å, bel sendt på sykehus med falske rier men neida.. Ble sendt hjem igjen! Etter det har jeg slitt masse med vonde kynnere, mensmurringer/smerter i ryggen, magen og nedover i beina! og bekkenplager:( Så håper det skjer noe snart, siden jeg har fått falske forhåpninger! Ellers må jeg vel gå til 5.mai, heldig som jeg er..
3smaa Skrevet 1. april 2010 #15 Skrevet 1. april 2010 Har ikke termin før 24.april, idag er jeg 37 fullgåtte uker. Hadde fare for å føde fortidlig, nå føler jeg meg fødeklar som bare det. Fødte i uke 37+3 med nr1 og han veide 3500 gram og var 49 cm i høyde, Fikk reise fra sykehuset dagen etter. Har ingen problemer med å føde nå. Hadde mye kynnere og nedpress igår kveld noe som gjorde at jeg ikke klarte å sove godt. Lykke til alle sammen )
Belle85+Aprilgutt10+Maispire12 Skrevet 1. april 2010 #17 Skrevet 1. april 2010 Termin 25 april og har de siste dagene hatt kraftige kynnere, kombinert med mensenlignende smerter, nedpress og ubehag i korsryggen så virker som kroppen forbereder seg. Håper han i magen kan komme snart. Er så utålmodig
Mortilbarn Skrevet 1. april 2010 #18 Skrevet 1. april 2010 Lik termin som deg, HI Håper dette går fort! Begynner å bli veeeldig treg om dagene
Ccathrine Skrevet 1. april 2010 #19 Skrevet 1. april 2010 UL termin 24april. 3D termin 21april og mens termin 5 mai.... Så her får vi bare vente og se hva det blir:)
semalilla Skrevet 1. april 2010 #20 Skrevet 1. april 2010 HURRA! endelig!!! det er så deilig å endelig være i den rette måneden! garantert baby på oss innen 12 dager, wææææææ!! har planlagt keisersnitt den 13. april, da er jeg 39 uker. har en flik av morkaka som ligger foran, skulle så gjerne ha født selv, men den gang ei.. hvis jeg får rier/vannavgang/blødning før den 13., blir det keisersnitt med en gang. kjenner MASSE modningstegn (kynnere, stikking), så jeg blir egentlig overrasket hvis hun blir der inne til den 13. gleder oss SÅ til å få vår lille Freja!!!
3 gullskatter Skrevet 1. april 2010 #21 Skrevet 1. april 2010 April er og blir en super mnd... Har alltid likt april og mai godt. Mye kjekt å se framover mot.. Spesielt i år, med ny bebi i hus..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. april 2010 #22 Skrevet 1. april 2010 hadde termin 29 mars men fortsatt ingen baby:) men gikk 8 dager over sist så er forberdt på å gjøre det denne gangen også... så blir april baby her også, helt sikkert=) hehe...
MineMe Skrevet 1. april 2010 #24 Skrevet 1. april 2010 Termin 14. april og begynner å bli super klar. Kjeder meg så inderlig, men har litt problemer med bekkenet så får ikke gjort så veldig mye med det. Satser på at han kommer før jeg......
Athene75 Skrevet 1. april 2010 #25 Skrevet 1. april 2010 Termin 21 april, så håper det blir en aprilbaby ja....lite motivert for å gå overtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå