dragoline Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Sitter her med hva jeg tror kan være virkelige rier. ca.10 min. mellomrom. Hadde et skikkelig knepp nede i magen/bekkenet så kom smerter. Fikk ikke sove etterpå. Ca. en time siden. Slimproppen har kommet fra og til siste 2 ukene. I går kveld så jeg antydning til brunt blod på papiret. Dette er 3 man, men veldig usikker. de som skal passe barna har en times kjøretur til oss og sykehuset er ca.40 min. andre veien igjen. Vil ikke vekke noen nå for tull liksom. Kan jo håpe det avtar til i morgen formiddag, da reiser ungene alikevel. Tips til å knipe igjen?? Hehe, litt motsatt av andre her inne da, men men.
dragoline Skrevet 1. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2010 hadde en kraftig en nå. skal kanskje gå og ta meg et bad. HJELP! Hadde tenkt å vente til påskeaften jeg.
dragoline Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2010 10 min. mellomrom nå. Min mor har en times kjøring, hun er på vei. Og føden er ringt. så reiser inn når hun er kommet. Tenk. 1 april. Har spøket med at kommer barnet på denne dag. Så blir det gutt. Hehe, vi får se. (skal bli jente da)
dragoline Skrevet 1. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2010 Tusen tusen takk. Endelig begynt å få kontroll på riene. Er jammen skummelt til å begynne med hehe:-)
_Amanda_ Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Det høres ut som at du er godt i gang da! Jeg sitter her med noe som er alt for svakt til å være rier, men som kommer ganske hyppig. Hvert 5. til 10. minutt den siste halvannen timen. Kanskje på intensitet med "mensentak", men veldig overkommelige vondter. Og så varer de bare et halvt minutt. Håper veldig at de skal ta seg opp i løpet av dagen! Men det er mulig det bare er modning og jeg blir gående slik et par døgn. Hvem vet! Jeg er 41+2 i dag, så det er jammen på tide!!
dragoline Skrevet 1. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2010 Jepp, jeg er nok det:-) Ja, hadde jo vært passelig for deg også å starte nå. Gikk med murringer noen dager jeg også før det begynte nå i natt. Kjenner når det er the real thing.... får håpe det kan ta seg opp på deg da.
_Amanda_ Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Ja! Det er ihvertfall regelmessig, og har vært det i nesten 2 timer nå, så nå mangler bare intensiteten! Den kommer nok tidsnok. Hehe.. Er det ditt første barn? Og venter du gutt eller jente? Det er første for meg, og ultralyden sa jente. Utrolig spennende tider! Jeg gleder meg såååånn til å treffe henne!
_Amanda_ Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Å.. Nå leste jeg at det var 3. mann for deg! Da er du jo dreven!
bolla piggsvin Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 du er nok på sykehuset nå masse lykke til!!
dragoline Skrevet 5. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2010 :-) da var jeg kommet hjem med ei deilig jente. 3920 g. 3 jenta på oss ja. Ble en litt rask fødsel. Var på sykehuset halv 10 og ut kom hun 2 timer etterpå. Deilig at det er over. Lykke til alle andre der ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå