Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 lørdag blir de jente kveld for meg og ei venninne. tenkte å kjøpe inn: - hver vår ansikt maske - noe gulrot, agurk og dip - negle filler og neglelakk - øynebryn farge - hår kur og dette koser vi oss med i stua med en godt film på tv. er de annet vi kan hive inn på denne lista?? vi vil ha en helt "bli ny dag" og trenger tips til hva vi skal gjøre. farge håret blir litt domt siden vi akkurat har farget og fikset på håret for noen dager siden. sier masse tusen takk til alle som kommer med tips
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Får ingen tips før du lærer deg at det heter: Jentekveld, ansiktsmaske, neglefiler, øyebrynfarge, hårkur samt bli ny-dag og dumt Neglelakk har du rett da. Når du har lært dette kan jeg kanskje komme med noen tips, men føst skal jeg sove litt. Natta
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Ja ja, når rettskrivingskurset nå er overstått kan jeg dele noen tips: -Fotbad, kjøpe fotsalt og dyppe føttene i hver deres balje. -Jenteblader -Avslappende musikk, feks Enya, skoglyder o.l.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 de med folk?? eg har dyksleksi, har aldri hat de lett med det. har prøvd hjelp i mange år. tror du faen ikke jeg vil kunne skriv rett?? tror du ikke eg vett at eg skriver feil!! synst du skal passe på deg selv isteden for å drive med nett-mobbing. med du må jammen lære deg å lese for eg spurte aldri etter en rettskriving!! dette var til 02:17, du burde skamme deg!!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 tusen takk 02.29 for noe kjeke tips, de skal på lista =) hi
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Hvorfor banner du? Dårlig vokabular? Mennesker som vil slappe av eller feks er på spa hører på skoglyder.
Gjest iliis Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Ordne en frisk smoothie blanding å server med grønnsakene:) Nam!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 .......og det heter først........( til den spydige)....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Hva med sånn neseplaster? Sånn du fukter og setter på nesa og når det er tørket river du det av og så studerer man alle de ekle små sorte ormene man har/hadde...ikke alltid så effektivt, men underholdende!! :-p Fås hos Vita blant annet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå