Gå til innhold

Eg treng navnehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har nettopp har bursdag (noko som i følge enkelte her inne gjorde meg høg(are) på pæra), og fekk i det høvet akvarium i gåve.

Eg har litt forskjellig oppi der, tre "spøkelsefiskar" (dvs to av dei er albino, så dei ser litt spooky ut, og den tredje er svart men sidan han er slekt med dei andre har den fått spøkelsenavn den og), som heiter Casper, Boo og Nick (som i nearly headless). Eg har og to algefiskar ved navn (spesialagent) Oso og (brannmann) Sam.

Så er det store spørsmålet; Kva skal eg kalle guppyane mine? Det er tre damer (små, fargelause, ikkje spesielt pene), og ein mann (med stor, flott, guloransje hale). Det er ikkje umulig mannen er litt homofil. Ikkje at det er noko gale med det, men det må kanskje takast med i rekninga når ein skal finne høvelege navn.

Har fått tips om Siv, Kristin, Erna og Jens, men er litt usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha, ler meg skakk her! For et herlig innlegg...=)

Tinkywinky, dipsy,lala og po?! hehe.... Er vel po som har vært diskutert om han var litt homo?

Skrevet

Må i tilfelle diskutere det med lillesøstera mi sidan hunden hennar heiter Dipsy (og det gjekk faktisk sånn ca TO ÅR før det gjekk opp for meg at ho var oppkalt etter ein teletubby.. EG skjemst!).

Men slett ikkje dumt forslag!

Skrevet

Hehe, en dag her i huset og du hadde husket teletubbyene resten av livet! Kanskje din søster har en hemmelig beundring for EN av fiskene, slik at hun vil dele navnet med den navløse fisken din;-)

Skrevet

Hvordan er en navløs fisk? En som har mistet trygderettighetene sine?

Da bør du definitivt gå for Ronny! Kanskje det kan jekke deg ned noen hakk!

Skrevet

Ronny ja. Hm. Eller Raymond. Blir heile barneskuleklassen min dette. Men kva blir då jentene i samme sjanger?

Skrevet

Å hjelp. Det risla faktisk litt kaldt nedover ryggen (eller var det lunka nedover beina?) no.

Svært gode alternativ, spørsmålet er berre om eg er mentalt sterk nok til å takle å ha slike vesen under same tak som meg sjølv. Eg ville forresten veldig gjerne heite Monica då eg var lita, utan at det har nokon betydning her.

Nei, teletubbies er nok hakket tryggare. Eg kunne jo finne på å nekte Melissa mat f.eks. berre pga assosiasjonar til navnet, og det ville jo vere uheldig :D

Skrevet

Teletubbies er jo uoriginalt og kjeeeeeeeeeeeedelig.

Stå på krava dine, dame!!!! De ER en Melissa, Monica og Michelle!!!

Skrevet

Jammen, jammen... Nei, det GÅR ikkje. Kan ikkje vere så ondskapsfull, sjølv om dyret in question berre er ein kald fisk. Nei. Nei, eg kan ikkje gjere det.

Ja, teletubbies er kanskje litt kjedelig, men trur nok eg går for Erna og gjengen før Melissa.

Får sove litt på det, kanskje eg ser alt mykje klarare i morgon :o)

Skrevet

Sur Sild

Rake Fisk

Lute Fisk

Krydder Sild

eller lignende

Skrevet

Emiiil Andre (jeg kan ikke sånne tegn over i og e..)

de kjedelige jentene kan hete:

Arnhild, Gudlaug og Borghild

Skrevet

Jeg stemmer på Melissa, Monica og Michelle. Og Raymond.

Skrevet

åhh nå vet jeg det.. de kjedelige jentene kan hete

Emma, Emilie og Sara.

Skrevet

hva med Gro, siv og Erna, og den litt tvilsomme utgaven Jan thomas? =P

Skrevet

Oooh, mange fine forslag her!

Må tenke litt på det, men det er mulig eg går for søskenflokken til mamma (Petter, Unni, Lisbeth og Vibeke). Men det vil jo bli litt guffent om fiskane finn ut at dei skal formere seg...

Takk for hjelpa i alle fall, skal gå i tenkeboksen no. Det er jo tross alt ein viktig ting å avgjere dette, navna skal jo følge fiskane heile livet. Kan ikkje ta lett på noko så viktig som navnevalg ;D

Skrevet

Kan jentene hete Salt, Søt og Syrlig?

Og denne litt tvilsomme karen kan kanskje hete Bitter?

Skrevet

Hehehe, utrolig morsomt! Jeg tror jeg ville kalt damene Karen Marie (Ellefsen), Ingrid (Espelid Hovig) og Toppen (Bech). Den vakre, muligens homofile mannen kunne kanskje hete Christer (Falck). Eller Thomas (Giertsen).... ;-)

Lykke til med navnvalgene!

Skrevet

No har eg jo enno større problem enn eg hadde til å begynne med...

So few fish - so many names!

Men eg har heilt gløymd at eg faktisk har tre navnlause sneglar (skikkeleg fancy schmancy med litt sebrastripete sneglehus) som og treng navn. Men eg har *bittelitt* problem med å finne ut kva kjønn dei er :D

Skrevet

Hehe, ja sånn kan det gå! ;-)

Haha, jeg ler meg skakk - *bittelitt* problem med å finne ut hvilket kjønn de er! ;-) Du får plassere de foran TV'n, sette på fotball, og helle opp øl i ... en liten kork. De som ikke interesserer seg *verken* for ølen *eller* fotballen er 99% sikkert av hunkjønn ;-) :-P

Skrevet

Jammen, øllen vil jo berre blande seg med vatnet i akvariet, du tenker ikkje særleg praktisk her...

Og dessutan ligg dei berre nede på bunnen uansett, trur ikkje dei interesserer seg for noko som helst. Eller - den eine klatra faktisk opp på toppen av planten i går, men kor den blei av etterpå veit eg ikkje. Kanskje den hoppa ned igjen. Sneglar kan vere ganske spenstige når dei vil!

Eller kanskje dei må få tvekjønnavn. Mange sneglar er vel tvekjønna, så kanskje det er på sin plass?

Skrevet

Vel, no har eg funne ut litt meir om sneglene mine altså. Dei heiter Anentome Helena, asiatisk jegersnegle. Eller i engelsk daglegtale (for dei som omtaler snegler dagleg); assassin snail, verken meir eller mindre.

Hosneglene blir betydeleg større enn hansneglene, så det er truleg ei ho og to hanner eg har.

Og slik ser dei ut:

http://akvaforum.no/dyr.cfm?id=1177&tab=3ℑ=1633

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...