Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Foreldrene mine lot meg skrike av og til, knipset/dasket lanken min om jeg var for klåfingret, hadde aldri dyre reimadresser eller annet som er påkrevd etter dib-standard idag, OG jeg fikk godteri i påskeegget mitt.. Det som gjør det hele så spesielt er at jeg ikke har noe som helst traumer og er en oppegående glajente :-D Kunne ikke dy meg.. God natt )
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Jaså? Syns du virker litt spesiell, jeg..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Selv om DU ikke tok skade av det, så kan det være andre som gjør det!! Standard hysterisk dib- svar... Jeg fikk smikk på kjeften for å ha kalt min egen far for en jævla kuk.. Velfortjent kanskje? Passet kjeften min etterpå også gjorde jeg... Jeg fikk også godteri i påskeegget mitt! Masse!! Tror jeg hadde fått traumer om det var frukt i allefall OG: Jeg smikker ikke lanker eller kjeft på mine barn, selv om jeg fikk en dask i ny og ne.. OG: Jeg er ingen traumatisert 30-åring.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Jada, og jeg hadde ikke bilsete i bilen og pappa røkte som en skorstein hver gang vi var på biltur. Men det gikk bra det, og jeg har ikke tatt skade av det. Skjønner du nå HI, hvor dumt det blir det du skriver.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Jeg tror nok HI kan ha tatt skade. Er hun blitt en som knipser og dasker barn?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Hahah, jeg er ikke HI.. Men visste at disse svarene ville komme... Dere er så forustigbare!! Og selvsagt er dere noen hysteriske kjerringer, skjønner ikke at mennene deres holder ut med dere.. Eller kanskje det er nettoppp det de ikke har gjort??
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Er det hysterisk å ikke ville slå barna sine, ja da kan jeg godt være hysterisk. Har forresten ingen mann og nå kan du lure på om det var fordi han slo barna...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Ja, tror jeg begynner å grine.. Tårevått... Du er jo passe smart som finner deg en så kjekk kar i utgangspunktet....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Hvordan kan du være sikker på at du ikke tok skade av det? Du vet jo ikke hvordan du hadde vært om ting var annerledes. Kanskje du hadde hatt et littegranne annet syn på deg selv, eller andre. Kanskje drømmene eller begrensningene dine hadde vært litt annerledes, men det får du aldri vite. At du ikke har traumer er greit nok, men alt du opplever preger deg på ett eller annet vis.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Hehe, tror du konkluderte litt feil nå. Det er nok ikke grunnen til at jeg er alenemor. Jeg skrev bare at du kunne lure jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 Tror vi må se nyansene i det.. Stor forskjell ¨på å få en smekk og på å bli notorisk banket opp gjentatte ganger opp gjennom barneårene.. Hadde jeg fått juling da jeg var liten hadde jeg nok tatt skade av det, men jeg har aldri fått juling så.. Et par smekker har jeg da fått.. Men det var jo vanligere før, var vel faktisk lov også.
Elina Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 Men du måtte være anonym for å skrive det, hehehe. Nei kom deg ut av skapet
bitthen Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 Det må jeg absolutt ikke, jeg har absolutt ingenting å skjemmes over, Hilsen hun over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå