Tøysetipp Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Og hvorfor blir alle andre? Sorgens kapitel altså.. Har ikke trua i det hele tatt jeg nå.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 pluttselig blir du det. selv om det ikke er noe gøy å gå sånn og vente og vente og vente og bli skuffet. så går det plutselig og da er det verd det! hvorfor har du ikke trua?
Tøysetipp Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har jo ikke trua når jeg blir skuffet gang på gang.. Dritt syklus og dritt faenskap. Jeg er så sykt lei ...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 huff :/ forstår godt at du blir sykt lei :/ men du har jo blitt gravid før. så sansynligheten for at det går en gang til er jo ganske stor pluttselig sitter du der med to streker på testen
Silja FullFres McQueen Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Ordner seg for snille jenter! Tilslutt! *stor klem*
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Håper du snart blir gravid og masse lykke til!! men av ren nysjgerrighet; du som lesbisk, hvordan blir du gravid??
Rampongi Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Er vel bare å slæcke hele gravidgreia og tenke på noe annet.. men jeg skjønner jo at det er vanskelig når dere vet hva som skjer til enhver tid..
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Første gang jeg ble gravid tok det 14pp før det endelig skjedde noe, og det var først når jeg hadde fått henvisning til utredning fra gynekolog. Så da jeg trodde vi ikke skulle få det til på egenhånd og hadde gitt litt opp, så satt den! Med nr to trodde jeg det skulle bli samme greia på nytt, og hadde små forhåpninger, og jammen meg ble det full klaff på første forsøk. Prøv i ikke tenke så mye på det, (vet at der er veldig vanskelig, og kanskje umulig...) plutselig så blir du gravid. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå