Gå til innhold

Noen som savner magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør. Trodde aldri jeg skulle si det.. Savner spenningen, sparkene, hvordan ser han ut, er det noe på gang..? All forundringen rundt hele graviditeten. Savner å lese om barnets utvikling osv..

 

MEN samtidig så koooser jeg med med verdens nydeligste lille gutt som er så velskapt, glad og fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg savner magen MASSE!!

Og ekstra fordi jeg vet at jeg ikke skal gå gravid flere ganger, med mindre et ekstremt arbeidsuhell oppstår hehe

 

Jeg er så utrolig glad for at jeg har vært så heldig å gå gravid to ganger med et herlig resultat hver gang, og ser frem til å nyyyyte dem i det fulle :-)

 

Det er så utrolig koselig å gå gravid, selv med alle plagene som jeg hadde....men hvert spark i magen glattet over det med en gang :-)

Synes faktisk det er litt trist å ikke skulle oppleve en fødsel igjen også, hadde en fantastisk fødselsopplevelse nå sist, hvor jeg var veldig bevisst på å få med meg hver minste lille ting som skjedde. Jobbet med kroppen og bare følte på hva som skjedde.

Fikk til og med med meg at lillemor regelrett tok fraspark i magen idet hun kom ut :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var min andre og siste også.. Min gutt tok også fraspark da han kom ut :D Jeg trodde det var jordmor som gjorde noe rare greier for det var en gansje rar følelse :) Hva er det du gjør?! rope jeg til henne. Hehe..

 

Tanken på at jeg aldri mer skal gå gravid er forfedelig trist :( Skal ikke se bort ifra at jeg vil gå gravid en gang til, men det blir nok en stund til ja.

 

Samtidig er jeg utrolig fornøyd med de vakre barna jeg allerede har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...