Ranveig R Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Er det derfor det er så lite aktivitet no? Eg går ut ifrå at ikkje fiskar søv slik som oss, men dei har gjerne ein avslappingsfase likevel? Hehe, er ganske grøn her eg sit med det nye akvariet mitt )
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Har et par stakkere svømmende rundt i et lite akvarium. De sover, ja Døgnrytmen er jeg usikker på, men slukker du lyset, er det kvelden. Fiskene skal ha minst 12 timer lys/ dag i døgnet. Mine blir sløve etter en liten stund når lyset slukkes, og om morgenen når det slås på, kvikner de til ltt etter hvert. Så er det mat.. Og slik går jo dagan, hehe Bra de har kort hukommelse
Ranveig R Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Hehe, ja det er vel noko i det. Eg slo først av lyst no i stad, då halvparten av fiskane berre somla rundt heilt nederst i ordentleg sakte tempo. Kom på at det er mulig dei gjorde det same i går, så eg tok det som eit teikn på at dei ville ha kveld ) Eg er SÅ god på å "lese" fisk altså!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Hahah "Fiskehviskeren"! Du får sette annonse i avisa og se om du tjener noe penger på det ;P Fisk er greie husdyr i allefall. Allergivennlige, og krever lite. Koselig å bare se på de. Ikke røyter de heller. Lykke til da
Ranveig R Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 Fiskehviskeren! Det var ein fin schwung over den tittelen ja Eg tok det og som eit teikn då den eine stakkars guppyen låg nede på bunnen med buken opp og fekk halen sin tygd på. Eg tok det som eit teikn på at ho ville vidare til dei evige jaktbølger (=septiktanken). Du har nok rett - eg burde gjere karriere med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå