Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Hvordan i pokker får man det uten å bli smitta? Jeg våkna nemlig med igjenklistra øye i dag. Vi i familien har ikke hatt noen kontakt med resten av verden på nesten en uke. Og ingen andre har fått det. Så hvor har jeg fått det fra?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Feil bakterier på feil sted. Dårlig hygiene innad i familien holder i massevis. Vask hender hele hurven, med jevne melomrom.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Åja, så ikke putt bæsjen i øyet da med andre ord? jeg er egentlig ganske nazi på håndvask, man kan jo være at jeg har skifta bele på ungen, og gnidd meg i øyet før jeg vaska meg eller noe. jaja, takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Ja, eller få en liten snørrete hånd gnidd inn i eget øye. .Nesebakterier i øye er usj.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Det trenger ikke å være du som har vært "slurvete" med håndvasken. Holder å ta på dørhåndtak etter noen andre som har slurvet med såpe og vann. Prøv å vaske øyet ditt med saltvann - se om det hjelper:-)
lilleღpersille Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Har du kamillete i hus kan du vaske deg i øynene flere ganger daglig med dette. Trakt som du ville gjort med te og bruk en bommulsdott e.l. Kamille er betendelsesdempende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå