Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager igjen til UL termin... 1 dag over menstermin..... 16 dager igjen til jeg er overtidig (som jeg belager meg på...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager! nu kan ho bare komme altså !!

Skrevet

21 dager!

Skrevet

10 dager igjen :) føles som å ha nådd et mål nå når min mnd endelig er kommet :D

Skrevet

20 dager igjen her :D

Skrevet

jippi.april er her:) helt ufattelig:) har 9 dager igjen til termin,den 10.april,men skal få fødselsnåler og bli strippet på onsdag som kommer,jordmor skulle "jobbe" med meg hele den dagen for å få meg igang sa hun,hehe;) har ikke sovet de siste to ukene pga ekstreme ryggsmerter og var innlagt på sykehuset osv,så glad jeg har en jordmor som vil hjelpe:) meeeeen håper det skjer noe før da, har myyyyyye stikkninger og kynnere så håper jo hver dag og er to andre jeg kjenner med termin 10 og 15 som fikk bebisene sine i mars,grrr;)

Skrevet

11 dager til jeg får hilse på lillegutt ;) gleeeder meg!!

Skrevet

Maks 20 dager igjen. Baby i seteleie (har festet rumpa i bekkenet mitt) så de lar meg ikke gå på overtid, så her blir det senest ks rundt termindato.

Skrevet

50 dager igjen nå! Synes det er litt lenge...men neste søndag er jeg høygravid!!!

Skrevet

7 dager til termindato.

Skrevet

13 dger igjen, å gode tid som jeg håper det skjer noe snart!

Skrevet

Endelig høygravid :)

39 dager igjenn til termin, :) :)

Skrevet

0 dager igjen. Termin i dag!

Skrevet

14 dager igjen! Har UL-termin den 15.april - og menstermin den 17.april.

Jeg kjenner murringer/kynnere hele tiden - og merker at det nærmer seg, men samtidig innstiller jeg meg på å gå til termin, minst! Har tidligere født 2 gutter, gikk 8 dager og 4 dager over med dem.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

52dg igjen :) Begynt å finne frem utstyr som vi har liggende etter brødrene :)

Skrevet

18 dager igjen, men begge de to andre kom en uke før termin, så det er jo lov til å håpe...

Skrevet

60 dager igjen ;)

Skrevet

6 dager igjen her..

Skrevet

Jeg er 38 + 5 uker på vei nå, begynner og bli fryktelig lei av og vente. Har lyst til at jenta vår skal komme nå! :D Mannen min sier at hun kommer i helga så vi får krysse fingrene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...