Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Tenker dere på det hele tida, eller er det bare meg?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Jepp det gjør jeg. Derfor skal jeg ned minst 10 kg til juli. Begynner med Noka diett nå rett etter påske. Skal ha en middag innimellom, ellers kun pulver. Så erstatte måltid for måltid. Jeg må ha en pangstart for å bli motivert.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 tenker på det konstant. .. jeg er ikke bare litt overvektig.. lagt på meg 50kg på 2år.. men det er pga noe medisiner jeg gikk på.. fikk super sult.. nå sliter jeg med motivasjon til å gå ned i vekt.. det e rliksom så jævla mye å skal ta av =( helvetes dritt om jeg skal si det på godt nordnorsk!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Ikke sånn at det kverner i hodet kontinuerlig, men tenker på det hver dag, ja.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Klarer ikke la være å sammenligne meg med venninner heller jeg, nesten alle mine venninner er tynne som noen fliser til tross for barnefødsler. Føles ikke bra å dra på handletur når jeg må ha str 42 mens de går rett i str 36..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Nei, tenker ikke på det hele tiden....gjorde det mer før, men da veide jeg mer også. Gleder meg til alle kg jeg vil ta av er borte og alt jeg trenger å tenke på er å holde et sunt kosthold videre.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Uff det er fortvilt når det er mye man skal ned. Ei venninne av meg holder nå på å gå ned mye i vekt. Hun har gått på pulver siden jul (i samråd med lege, eurodiett eller noe sånt) og har nå gått ned snart 20 kg )). Viktig og gå tur og litt sånt ved siden av. Deretter blir vanlig mat sakte men sikkert innført i kosten og på den måten skal hun "lære" seg å spise rett. Jeg skal ikke ha samme drastiske kur. For hennes kur har færre kcal. Men hun har visst ikke sultfølelse. Jeg skal spise middag og ellers shake ol. Men om du skal ned mye tror jeg at jeg ville oppsøkt en god lege og hørt med ham. Du må ha litt motivasjon men jeg tror noe kommer underveis. Man møter tunge dager MEN det har man når man er overvektig også. Lykke lykke til uansett hva du bestemmer deg for. Stor klem!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Men du kan da ikke ha gått opp 50 kg og bruke str 42?? Jeg skal ned ca 10 kg og da blir jeg tynn. Jeg bruker ca 40 nå, kanskje 42 i bukser av og til.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 Jeg som bruker størrelse 42 er ikke hun som har gått opp 50 kg nei:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #11 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er 20 år, har født et barn og veier 76 kg. Jeg har et naturlig sunt kosthold. Spiser kun grovbrød, drikker aldri brus, spiser skjelden snop, bruker olje i stedet for margarin osv. Jeg er passe aktiv. Går en del tur, men ligger ikke i hardtrening. Likevel regnes jeg som overvektig i følge BMI-utregningen. Og jeg er absolutt ikke fornøyd med kroppen min. Kjenner meg igjen i det du sier; jeg sammenligner meg med mine tynne veninner hele tiden. Selvtillitten preges av dette... Mange ganger ser jeg frodige jenter som oser av livsglede og selvtillitt. Jeg misunner dem, ser opp til dem, men klarer bare ikke å bli glad i magefettet og dobbelhaka Kjempeslitsomt
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 og for å si det slik så har heller ikke jeg særlig motivasjon til å starte en kur, men jeg orker ikke å møte sommeren slik jeg er nå. Får håpe det er nok motivasjon. Jeg gruer meg til å drikke shake hver dag i x antall uker. Formulerte meg litt feil lenger opp når jeg skrev at: uff det er fortvilt når man skal så mye ned, for det er jo fortvilt når man må slanke seg uansett hvor mye det er egentlig. Det er jo bare det at når man skal ned mye kan det kanskje være vanskeligere å finne motivasjonen som du selv sier. Jeg har troen på deg, dette klarer du!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 Tenker på det hele tiden ja, noe så grusomt...HJELPE meg altså. Vet ikke hva jeg skal gjøre heller. Har aldri vært på noen slankekur i mitt liv. Har aldri trengt det. Motivasjon trenger jeg med STORE bokstaver. Jeg føler meg såååå usexy også. Finner ikke klær, ingenting som passer, eller sitter som ønsket. Fatter og begriper ikke hvordan jeg skal klare å komme meg ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #14 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er overvektig, og jeg tenker på det konstant. Kverner i hodet hele tiden. Jeg var 69 kg før jeg ble garvid, og er 163 cm høy. Idag, to barn mer er jeg 99 kg. Det er ikke noen god følelse, og jeg har isolert meg helt fra samfunnet. Mannen handler, gjør ærender, er ute med de eldste, mens jeg bestandig finner en grunn til hvorfor jeg skal bli hjemme. Det eneste jeg gjør som jeg må er å poste brev, 50 meter unna huset, hente post og gå t med søpla. Kan ikke huske sist jeg var inne på en matbutikk og handlet. Føler at alle stirret, prater om meg og ler av hvordan jeg ser ut.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #15 Skrevet 31. mars 2010 Yes...Veide 116kg før jul. Meldte meg på EasyLife, og har gått ned 21kg i løpet av 9 uker. Så nå veier jeg 95kg, og alt går mye lettere. Men er utålmodig. Skal ned minst 20kg til, og skulle helst hatt de bort i går..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #16 Skrevet 31. mars 2010 00:06 er det du som er blogger? skriver om mye om din vekt, hvordan livet er og arter seg?? Kan kjenne meg godt i det du skriver, du er ikke alene.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #17 Skrevet 31. mars 2010 EasyLife, det har jeg faktisk hørt om, det funker altså? Synd det ikke er i nærheten her jeg bor, hadde nesten meldt meg på.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #18 Skrevet 1. april 2010 Jeg er veldig fornøyd med EasyLife... Men om jeg kommer til å holde vekten etterpå er jo for tidlig og si, men det kommer jo bare ann på meg selv
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #19 Skrevet 1. april 2010 jo tenker nok ganske mye på d ja. veide 76 før jeg ble gravid,hadde da gått ned 8 kg ved hjelp av vg vektklubb:trening og mager mat m andre ord. mye styr m å telle kcal,men d funker! gikk ikke sulten,og hvis jeg ville klarte jeg å lage plass i kcalbudsjettet til en liten sjokolade på kvelden f.eks.genialt egentlig nå er jeg oppe i 87 kg,er i uke 38,spiser alt jeg vil nå for tiden da,og har siste mnd blitt veldig lite gåing ågr av bekkenløsning....MEN så snart gullet e født kommer jeg til å begrense meg m usunne saker,samt starte opp igjen m trening,er faktisk en av de tingene jeg virkelig ser frem til denne sommeren:ut å jogge/løpe!!! har alltid hatet d,men fant ut før gravid kor utrolig deilig d er,samt at treningen går fortere jo mer effektivt man gjør d!! man blir såklart enda mer fokusert på sin egen overvekt når man holder på med et sånn program som vektklubb er,men så lenge d virker!!!og er en stooooor fprdel å slippe ufyselig pulvermåltider....ja takk til MAT.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #20 Skrevet 1. april 2010 Jeg har gått Easy Life kurs. Gikk ned 25 kg. Nå 3 år senere har jeg gått opp 30.. Å holde vekten var vanskelig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå