Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Gutten vår er syk. Det begynte søndag. 38,2 i feber, sov dårlig på grunn av hoste. Nå er det onsdag, vi puster lettet ut. Han sover godt, lite hoste og ingen feber. Vi har vært så bekymret. Han har være så slapp, hostet så mye og hatt feber opptil 38,6. Vi har vært så heldige. Det vi nå har vært igjennom nå er så lite, men det er gutten vår. Men dette er uvandt for oss, sist han var syk og hadde feber er nesten 2 år siden. Vi har vært så alt for heldige.
Tøysetipp Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Ja, det kan du trygt si. Er jo ingenting å fare opp for. Unger er syke og det kan jo nesten ikke kvalifiseres til feber en gang.
xxxJulianexxx Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 ????? Hva mener du med dette? Det er selvfølgelig bra at gutten deres har vært lite syk, men jeg synes dere virker rimelig hysteriske. Alle unger blir syke mange ganger mens de vokser opp. Hva gjør dere når han får over 40 i feber da? Ringer ambulansen?
ormeynglet Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Hun mener vel bare at hun er heldig som ikke har hatt skikkelig sykt barn! Jeg har 4 barn, og kun 1 gang hadde ei av dem 40 i feber, og da var jeg lettere hysterisk. (og jeg ringte legevakten faktisk) Det er lov å være bekymret uansett, og er man ikke vant til syke barn så blir man bare enda mer bekymret når de først blir syke. Bra at gutten deres er på bedringens vei. Jeg er nok en ganske så avslappet mor, men når mine små får feber så blir jeg ganske urolig jeg også
Ranveig R Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Det er klart det er lov å vere bekymra når ungane er sjuke... Alle lurar jo litt på kva som er normalt, når ein skal gje medisin, når ein skal ringe lege, når ein skal sjå ting an, kor lenge feberen varer, osv. osv. osv. Ein lurar mest første gong. Og nesten like mykje neste gong. Og har ein eit barn som "aldri" er sjukt, er det klart at ein blir meir bekymra for nokre dagar med feber, enn om barnet har feber annankvar helg. God bedring til guten din, HI, du får trøste deg med at det som regel går fort og greitt over.
xxxJulianexxx Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Hmmm....jaja. Jeg er så vant med syke barn selv, og jeg detter ikke av stolen om de får litt feber. Men 40 er jo mye da, og det liker ikke jeg heller. Men jeg var reddere i fjor høst da jeg selv hadde 40,5 i feber. Det er farligere for voksne, og jeg fikk ikke komme til lege pga svineinfluensaen. Jeg også ringer legevakta om ungene mine har over 40 i feber, men ikke når de har 38,6. Men det hadde vel ikke HI gjort heller om jeg skjønte henne riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå