Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Tror jeg må kutte ut facebook, før det rabler helt for meg.. har en haug med folk der på vennelisten, folk jeg så vidt hilser på når jeg møter dem..likevel får jeg helt angst når jeg ser at jeg plutselig har en venn mindre enn sist jeg sjekket...noen ganger klarer jeg ikke en gang å finne ut hvilken venn som er borte fra lista. Da begynner tankene å spinne, har jeg gjort noe galt ettersom folk sletter meg?Liker de meg ikke? Dataverdenen er visst ikke noe for meg..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 husk at folk sletter seg fra fb hele tiden. og om du sletter deg fra fb vil kanskje mange av dine nåværende venner tenke som du gjør nå jeg syns det var litt morsomt at jeg mistet 4 "venner" når jeg reklamerte for at jeg skulle gå i tog på kvinnedagen... hehe.. kan selvsakt ha vært en tilfelgihet, men jeg liker å tro at de er lei proppagandaen min
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Venneant. på facebook forandrer seg hele tiden. Mange ganger har jeg plutselig tre ekstra venner enn dagen før, uten at noen er lagt til.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 haha, slapp av:) det er the new cool thing å slette de man ikke har kontakt med slik at man ikke lenger har masse mennesker man knapt kjenner på lista si.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Har aldri legt merke til hvor mange venner jeg har, aldri tenkt på det der jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Jeg sletta nettopp 50 "venner", hvorfor skal jeg ha folk jeg ikke kjenner på vennelista mi? Syns det er harry med folk som har 1000 venner jeg..
Rampongi Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Ikke tenk på antall venner du.. slett de du aldri snakker med, behold de du liker og snakker med. min liste er minimal.. så ikke poenget med alle disse menneskene jeg knapt hilste på på gata.. slett slett slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå