Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 ...ønsker meg en liten en til. Men det passer ikke helt enda.. Bør vel ha ferdig utdannelsen, jobbet litt og fått kjøpt hus. Men jeg ønsker meg sånn en liten tass til!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Og jeg savner å ikke være gravid... Jeg husker en tid da jeg kunne spise uten å få halsbrann, gå 500 meter uten å forbanne bekkenet mitt, jeg trengte ikke å analysere det jeg skulle til å spise eller drikke noe lenger enn om det så ut til å smake godt eller ikke. Jeg kunne løøøøpe...Da jeg fant føttene mine bare ved å se ned, og ingen kom med kroppskommentarer.*sukk* Det var tider det....
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Jeg går gravid nå, er kjempekoselig det altså. savna det da jeg ikke var det lenger sist. MEN trøst deg med at du slipper halsbrann, bekkenplager, leggkramper, kynnere, og må løpe på do døgnet rundt.... osv osv.......................
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jeg fikk bekkenløsning halvveis i svangerskapet, ble kjempestor, fikk forferdelig halsbrann, sov ikke om nettene og revnet fra a til å. Dette er glemt nå. Blir snitt neste gang, men gleeeder meg sånn! Dette er samme frøkna som forbannet de siste 6 ukene. Og grein av utmattelse hver av de 16 dagene på overtid. Ahh! Graviditet:) HI
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Gleder meg til å være ferdig med å være gravid. Er noe av det kjedeligste jeg noensinne har gjort og er glad jeg aldri skal gjøre det igjen
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Jeg ooooog savner å være gravid!! Savner spenningen, sparkene.. Hvordan ser han ut? Når skal fødselen begynne? Trodde aldri jeg skulle si det.. Men nå er det nesten litt, eller ganske trist å tenke på at jeg ikke er gravid lenger. HVORFOR nøt jeg ikke hvert sekund da jeg var gravid??! Misforstå meg rett! Jeg kooooser meg med mitt elskede kjære barn!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Elsker å være gravid. Men jeg har et fint svangerskap også da. Ikke vært kvalm, ingen bekkenplager, sover som regel hele natta uten å måtte på do (uke 26). Begynner få litt sure oppstøt da. Har hatt litt høyt blodrtykk under stress, så er 60% sykmeldt. Er hjemme og koser meg, jobber 3 dager i uken à 5 timer. Flotte greier. Elsker å kjenne at bollen sparker. Aktiv på kveldstid og natt vel og merke, så sovner gjerne sent. Men ikke så farlig når jeg ikke har andre barn og ikke skal på jobb før 10.30 om dagene. MEN mye komplikasjoner i fam. ved fødsel, så jeg får det vel igjen, det kan jeg nok være trygg på, og bollen får sikkert kolikk.. Så jeg forbereder meg på at når jeg har det så fint i sv. skapet, så må jeg nok betale for det.. Men akkurat nå bare nyter jeg det, og vil nok oppleve dette en gang til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå