21.april Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Har utover dagen fått mer og mer mensmurringer. Det verker nedover lysken og lårene og det kjennes ut som om babyen stanger i bekkenet. Krysser fingrene for at fødselen nærmer seg. Flere med mensmurringer? Evt erfaringer fra tidligere fødsler. Fødte prematurt tidligere så jeg har egentlig ingenting å sammenligne med.
Gjøkeredet③ Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Å så spennende.. Kan jo høres ut som om koppen din ihvertfall jobber i riktig retning.. Jeg kjenner ikke en eneste shit, og det er bare såååå irriterende. Kjente ikke noenting forrige gang heller og da endte jeg opp med evig lang overtid og igangsetting fra helvete.. Hehe! Men ser vi har termin samme dag 21. April.. Du må bli med i tråden vår litt lengre nede her. Startet av Linyen og heter: Babybox x2 og Magnhild81! Vi har alle termin den 21.. Lykke til uansett:o)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 hei hei:-) her er jeg.. hehe.. tenkte å kommentere litt ang mensmurringer i lysken og nedover lårene.. har VELDIG sånne plager jeg å.. trodde det var bekkenet mitt som tulla litt ekstra nå på slutten jeg? verker veldig nedover i lårene,spesielt det høyre... kan det bety at noe er på gang altså? har hatt det slik siden fredag da jeg var på sykehuset med falske rier... hurra for 21.april:-) Flott dato:-)
Gjøkeredet③ Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Åh jeg vet det høres du ut, men jeg er så innmari misunnelig på dere som faktisk kjenner noe. Sånn i det hele tatt! Etter forrige fødsel som endte med keisersnitt etter mye om om men, har jeg så lyst at kroppen skal ordne opp selv denne gangen. Kommer til å bli "hoppende glad" for all smerte som kommer.. Hehe!
Gjest Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Jada,har sånne dager innimellom.Igår bl.a...var kvalm hele dagen og hele ettermiddagen hadde jeg mensmurringer,nedpress og kynnere hver 1/2 time,men det ble ikke noe mer enn det:) Er vel modning på gang nå",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå