bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Trenger innredningshjelp til ei stue... Skal "begynne helt på nytt", altså ha det meste til ei stue. Men er så usikker for hva slags møbler jeg skal gå for. Vanlig eik, hvitt, sort tre...??? Hva slags spisestue skal jeg velge.. Er det noen som er flinke med sånt? Som kanskje har lyst til å vise fram sin egen stue?
*Lykkelig_mamma* Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Hvilke farger har du ellers i stuen da? Jeg er litt sånn at jeg liker kontraster, mørkt mot lyst og omvendt:) Og helst litt nøytrale basic farger på vegger og lister osv og heller litt mer farge på møbler og interiør. Når det kommer til spisestue ville jeg først og fremst valgt møbler som står i stil med hverandre og heller bryte litt med farger på tekstiler og annet interiør... Er også greit å kunne ha f.eks. et møbel i stuen som bryter litt med resten som f.eks. en knall rød stol til den beige/hvite eller svarte sofaen... Et lite stikkord fra meg er detaljer.. Ofte er det de små detaljene som gir en helhet til rommet, og binder tingene sammen.. Ville anbefalt deg å google på interiørblogger, er veldig mange fine blogger med masse inspirasjon!=) Lykke til;-)
Silje_vanilje Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Hos meg er alt svart, hvitt og sølv, og litt mørk lilla. Jeg liker det. Får mye inspirasjon fra denne bloggen som jeg liker godt http://daisishome.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå