Gå til innhold

GO123 eller nutrilettsmoothies?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle gå ned 3-5 kg til sommern og jeg er av den bedagelige sorten, som tar en sjokis og tenker; jaja, neste uke kan jeg leve sunnere. (spiser bare godis i helgene og trener et par ganger i uka.)

Jeg er fullstendig klar over at dette ikke er noe smart vektnedgangsmetoden og jeg kan litt om sunt kosthold, men har litt sånn.. jaja, årner seii-holdning når jeg putter noe godis i munnen. Jeg har bmi på normalvektig, så kanskje derfor jeg ikke er så streng med meg selv.

Så jeg tenkte at det kanskje funker å være på en sånn streng diet, da jeg ikke er streng nok av meg selv..

Noen som tror eller har erfaring med å gå ned noen kg på denne måten?

De nutrilett-smoothiesene har jeg jo smakt og synes de er gode og kunne tenkt meg å bytta ut feks frokost og lunsj med noe sånt.

lurt,teit,tja?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil lissom se litt ok ut i bikini til sommern da sjøh..

anyone??

Skrevet

Gå inn på vektklubben.no, der kan du melde deg inn gratis. Du kan føre opp hvor mye du trener og hva du spiser hver dag. Med oversikt over matinntaket så ser du kanskje hvor du kan kutte litt kalorier. Jeg har byttet ut noen produkter som bla gulost og yoghurt med lettere varianter.

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet....tror fallhøyden er stor med de shakene- jeg blir så sinnsykt sulten og det går bra i 3 dager og da holder jeg på og dø......

Begynn og gå tur noen kvelder eller øk på med trening- så blir man både tynn og fast i fisken:)))

Ha vært ute på ski idag- nå ligger jeg på sofan og leser iform og spiser godis av ungene sine påske egg...he he he skal begynne og trene etter påske eller sommer eller jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...