☆septemberbarn☆ Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Fra tidlig i svangerskapet har jeg gått mye på do, og må tisse hele tiden. Fikk høre at det er hormonelt og gir seg etter uke 12 som regel. Men nå er jeg i uke 15 og må tisse heele tiden. Det har faktisk blitt verre og verre. I løpet av et kaffebesøk i går så var jeg på to 5 ganger på 2 timer!! Og det er knapt noe som kommer. Jeg er opp 1-4 ganger per natt på do også. Har prøvd alt. Prøvd å la være å drikke så mye før jeg legger meg, men til ingen nytte. Det er nesten umulig å dra et sted hvor det ikke er noe toalett i umiddelbar nærhet. Jeg håper ikke det er noe "unormalt", bare at det er fryktelig plagsomt. Er det flere som springer så mye på do?
AO3 Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Det er vanlig å måtte tisse hele tiden, dessverre... For meg ble det bare verre og verre utover i svangerskapet. Var vel oppe annenhver time om natten de siste månedene. Men er du helt sikker på at du ikke har UVI? Fem ganger på to timer synes jeg er mye, selv om du er gravid, og spesielt siden du sier det nesten ikke kommer noe...
☆septemberbarn☆ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Takk for svar. Har også tenkt over at det kan være det, men da bruker det vel være ubehagelig? For det er nemlig ikke det...
AO3 Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har hatt UVI uten smerter, så det går an. Men da snakker vi på do hvert femte minutt, så jeg var ikke så mye i tvil om diagnosen.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Kanskje du har mye vann i kroppen, det har jeg og må derfor ofte og mye på do i løpet av dag og natt.
☆septemberbarn☆ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2010 Men kanskje jeg burde sjekka det opp da... Men ingen leger som er åpne nå før over påske.. Legevakta da kanskje? Hm. Det er jo kanskje ikke bra å gå med for lenge i tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå