Gå til innhold

ARGH - svigermorinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte noen hundrelapper på nye vårsko til guttungen. Kan ikke jobbe for tiden så det er ikke så mye penger mellom hendene våre og dette VET hun. Hun VET at jeg hadde kjøpt vårsko men hva gjør hun når hun har guttungen på besøk? Joda, ut og kjøpe vårsko. Blinkesko som naturligivs koster endel mer og siden de blinker er jo de kjempepoppis og skoene som ikke blinker gidder vi ikker å ha på oss mer...Han er snart 4, så de fleste skjønner at det ikke skal mer til før han har funnet favorittskoene...Hva var vitsen med det, da? Det var DE hundrelappene ut av vinduet og de "kjedelige" skoene får bare stå i et hjørne til de ikke passer lenger. Bare fordi hun har masse penger og skal overgå oss foreldrene i ett og alt...kunne hun ikke kjøpt noe han har brukt for da, siden hun absolutt skal kjøpekjøpekjøpe til ham....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrefred, så mye rart man skal klage på å da...

Buhu, sønnen min har to par vårsko, liksom?

Skrevet

Du tuller? Det er flott at hun er involvert, det er flott at hun har kjøpt noe nyttig som ungen liker og det er flott å ha to par sko.

Skrevet

Har ikke 4åringer bruk for mer enn ett par (vår)sko?

Jeg hadde blitt kjempeglad for et ekstra par!

Skrevet

Hæ? Jeg håper at det ligger MYE mer bak det innlegget. For visst ikke så er du utrolig trangsynt og utaknemlig. Herrefred

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...