Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg synes mitt barns stemor går litt vel lang, hun er veldig opptatt av datteren min. I begynnelsen syntes jeg dette var bare fint, at pappaen møtte henne førte til at han begynte å ta mer ansvar osv...Datteren min er veldig glad i stemoren sin, og vi var alle positive til henne i begynnelsen. Etter en stund begynte jeg imidlertid å reagere på en del ting som at datteren min sier at stemoren har bedt henne kalle henne mamma, det blir sagt en del stygge ting om meg...noe som er veldig sårende for datteren min...Jeg blir hele tiden kritisert for mitt syn på barneoppdragelse osv...jeg har tatt opp dette ved flere anledninger, men det fører kun til kjempekrangler som min datter også blir veldig involvert i, derfor har jeg sluttet å ta opp disse tingene...er litt rådvill nå og vet ikke helt hva jeg skal gjøre lenger...noen tips, noen som har vært i lignende situasjoner?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Det er helt unormalt og på grensen til sykt. Ta det opp med familievern kontoret, og far. Hilsen en stemor helt uten ambisjoner om å være mor for stebarna
Anonym bruker Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Støtter siste taler, dette er patologisk. Og dersom det slenges dritt om deg i hjemmet, bør barnet ikke være der over hodet, det setter henne i en lojalitetskonflikt der hun er et offer.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er stemor. Men jeg har selv ingen hensikt i å få de til å se på meg som dems mor eller kalle meg mamma. Alle barn har en mor og ingen flere.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Jeg er også stemor, men kunne ALDRI finne på at min stesønn skulle kalle meg mamma, ikke vil jeg det heller. Jeg er kun mamma til mine barn, ikke hans barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå