Gå til innhold

Er helt i sjokk jeg :):) Har blitt gravid allikevel :D:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde gitt helt opp denne pp..Etter å teste negativt i går..Ville ta en test siden det var bursdagen min..Men hadde i grunn ingen symptomer så ble ikk eveeeeldig skuffet..men selvfølgelig endel etter over 1 år med prøving..

Så i dag tidlig tok jeg en sånn billigstav som jeg har.. og den var negativ..trodde jeg. før jeg senere på dagen skulle kaste den..den lå i posen på badet.. Så så jeg bare fort på den, og der var det en svaaak strek :D:D Og da måtte jeg ta en til, og den ble svak positiv med en gang nesten.. Så da måtte jeg gå å kjøpe en digital fra CB...Og der stod det GRAVID :D:D Har gått til sobeterapi denne mnd, og tar magnesium og sink bl.a :)

Men... etter 2 ma så er det med skrekkslagen fryd dette her..dessverre!!

Men vi får krysse fingrene og alt..og håpe at vi får en ekstra fin julegave i år :):)

Hilsen en lettet,nervøs og litt sjokka meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sobeterapi, men SONEterapi ;)

Skrevet

hei = ) gratulerer så mye ! Ses vi på 1 trimester da;)

Skrevet

Jaaa, det gjør vi sessan1981 :):) Denne gangen må det jo gå bra :D:D

Masse gratulerer til deg også :D:D

Vi rekker hvertfall å få før vi blir 30 ;) Er 81-modell selv..hehe!!

Skrevet

Har du fra før? Jeg har en datter på snart 6 år . Ja denne gangen her må det gå bra for oss.. Men jeg er seriøst kjempe redd . Har masse utfold, på jobb i dag var det litt lys farge på det.. Så da var jeg sikker på at det var noe galt med engang. Men alt er nok bra =)

Skrevet

Ja, jeg har en jente på 2,5 år :) Jeg er også veldig redd.. men har bestemt meg for å tenke positivt :) Det går jo oftest bra.. Men det er en påkjenning å ha mistet 2 ganger. Det sitter i.

Jeg er sikker på at det var soneterapien og sink og magnesium som hjalp meg :)

Så du hadde tatt akupunktur og fotsoneterapi :)

Jeg har jo bestilt time hos legen for å få pergo jeg..men nå slipper :D:D

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet :)

Denne gangen skal det nok gå bra skal du se :)

Skrevet

Når har du termin da? Hatt litt lyserosa utflod i dag, så er jo super stresset etter det. men så mer ut som utflod enn noe blødning da.

Ja pergo kan du jo bare droppe ;)) hehe

Skrevet

Tusen takk,Carina81_2MA_10pp :)

Jeg håper spiren vil bo der i 9 mnd denne gangen..Ser vi har litt lik historie med 2 ma og samme alder.. Masse lykke til! Anbefaler soneterapi,magnesium og sink.. Det er det jeg har gjort annerledes denne pp hvertfall :)

Jeg tror termin er ca 12 desember. Du da,Sessan81?

Skrevet

12 er termin her også trur jeg =)) hehe

Skrevet

hehe :):) Så gøy! Da blir vi godt kjent her inne etterhvert :D:D

Skrevet

Koselig å ha en å følge =)) Hvor i landet bor du da?

Skrevet

Jeg bor på vestlandet nå. :-) du da? Kjenner du mye stikkinger og mensaktige "smerter"?

Og har du andre symptomer? :)

Skrevet

Hei =) bor på østlandet ! Ja jeg har smerter i rygg, mage og ned i lysken . VELDIG mye på kvelden, har også ømme bryster og trøtt. Du da??

Skrevet

Heia :)

Ja, jeg har det samme som deg..Litt vondt i korsryggen, og litt ømme brystvorter.. Får litt sånn kvalmebølger når jeg er sulten, og blir fortere varm og sliten. Og på meg kommer smertene i lysken/magen mest om kvelden.

Men jeg må si jeg er kjempe glad for alle symptomer..Når jeg mistet i juli hadde jeg ingen.. Så ser på det som gode tegn :D:D

Hvordan går det med den rosa utfloden? har du hatt noe mer?

Jeg vil bestille tidlig ultralyd når jeg er 6-7 uker på vei..bare for å se om hjerte slår. Tror kanskje jeg kan få det på sykehuset pga historien min.

Skrevet

utfloden var der istad igjen, men bare når jeg var på do. Er ikke snakk om mye , jeg må studere veldig for å se det! men jeg bekymrer meg jo veldig pga jeg mistet i August. Men samme som deg da så hadde jeg ikke så mye symp som nå.

Smertene kommer på kvelden når jeg slapper av, da brenner det i magen og lysken. Men rart å si det jeg koser meg med alt kroppen gir meg nå. BARE den lille klarer å holde seg der. Jobber hele påsken , men fortsetter den utfloden trur jeg at jeg tar meg en sykedag så jeg får roet ned .. Dumt ??

klem

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet.

Denne gang sitter spiren ordentlig skal du se ;-)

Skrevet

Tusen takk dere ;)

♂ + ♀ = ♂ jeg håper du også får en spire som sitter i 9 mnd snart. Det har du virkelig fortjent..Har fulgt litt med deg og vet at du også har hatt det vanskelig. Masse lykke til!!

Jeg håper det går bra denne gangen!

Synd at man ikke bare kan glede seg uendelig mye å nyte tiden..

Men skal prøve å slappe av å kose meg :)

Ja, Sessan..ta deg en fridag.. Jeg kommer til å sykemelde meg 50% de tre første mnd..Dette fordi jeg har en veldig fysisk jobb.. og jeg har hatt dårlig samvittighet begge gangene det har gått galt pga for mye jobbing..Så denne gangen kommer jeg til å kun tenke på meg og baby :)

Er ingen som takker deg om du lar det vær!

Skrevet

Ja da ble det hjemme dag på meg i morgen . Jeg har også fysisk tung jobb , så greit å lytte på kroppen sin litt nå =)

Skrevet

Ja, veldig lurt :)

Nå er jeg mega trøtt, og må ha meg en strekk på sofaen ;) hehe!!

Skrevet

sove er tingen om dagen <3 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...