Tante Bassa Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Påskeforkjølelsen har kommet i hus :-( Tett i hue, feber og verking i hele kroppen. Jeg som skulle bruke påsken til å finne på koselige ting med min lille gutt. Nå blir det heller Gråtass på dvd ;-) Også skal jeg bruke litt tid på å ergre meg over den utrolig slappe pappan som ikke kan ha sønnen sin en time engang. Jeg må jo skjønne at han er sååå sliten. Han har sett sønnen sin 3-4 timer siden jul. Ahh, det var godt å få ut litt gruff ;-) God påske til alle sammen!
Ranveig R Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Føler med deg! Her har vi og forkjølelse i hus (meg og lillejenta), mens storebror har omgangssjuke. Vi håpar på at vi ikkje kryssmittar kvarandre, for det vil faktisk vere ganske uutholdelig om det skal renne ut av både auger, nase, munn og ræva samtidig. Det er meir enn nok med to plassar om gongen. Heldigvis har vi ein pappa i hus, og han er flink til å gjere sitt. Likevel blir påskeplanane spolert... Vi skulle egentlig dratt på hyttetur saman med eit venepar m/barn i morgon, men kan ikkje ta med oss omgangssjuka. Forhåpentlegvis blir guttungen bedre i løpet av morgondagen (og forhåpentlegvis blir ikkje vi andre smitta), så vi kan reise opp på laurdag og i det minste få eit par dagar der. God påske til deg, Gråtass er ein undervurdert barnevakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå