Gå til innhold

Er 12 uker og har fortsatt mensmurringer....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12 uker og har fortsatt mensmurringer. Har hatt det siden helt fra starten av, men skulle jo tro at det ville gi seg snart? Er skikkelig vondt når det slår til, som regel om morningen før jeg står opp. Er det normalt ennå, når gir det seg eventuelt? Glemte selvsagt å spørre jordmor om dette på kontrollen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 24 og har også mensmurringer hver dag. Det hadde jeg i første svangerskap også, så det er nok helt normalt. Har du skikkelig vondt derimot kan det jo være lurt å spørre jordmor. Ta en telefon over helga:)

Skrevet

Det er helt normalt, for noen iallefall. Hadde det med alle fem :-)

Skrevet

Jeg er i uke 15+6 og har mensmurringer hver dag nesten. Så det er helt normalt. Hadde det i sist svangerskap også(Hele svangerskapet tror jeg)

Skrevet

Jeg har det slik ennå jeg også. Er i uke 19, så det er nok noe du må bli vandt med. Jeg også ble overrasket at det er så mye ubehag med å være gravid. Men folk snakker ikke om det. Men det blir nok en vane etterhvert. Nå tenker jeg bare på det innimellom. Det er jo forståelig at det murrer når livmoren skal strekke seg så mye! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...