Gå til innhold

Det var denne slimproppen da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest flere innlegg om at den "holder på å gå", og at den slimes ut på et vis, over flere dager.

Sist "datt" den ut i en stor klump i trusa, det var ikke noe tvil om hva det var liksom :o

Det var jo en propp laget av slim, ganske enkelt og greit!

Jeg trodde ikke annet gikk ann... Kan den virkelig komme litt etter litt?

For jeg har slimet veldig i dag og i går, blankt seigt, slim i innlegget.

Uannsett gikk det 7 dager fra den kom ut og til vannet gikk da.

Men det hadde vært fint med noen tegn på at ting nærmer seg nå ja =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har som deg opplevd at slimproppen kommer "hel",men alltid når de første riene har begynt.Men denne gangen har det kommet litt blankt slim to ganger med en ukes mellomrom,er i uke 38.

Kjenner at jeg begynner å bli utålmodig her og ja....:)

Skrevet

har aldri sett noe til dette slimproppfenomenet jeg......... hadde vel en såkalt spøkelsespropp sist for jeg kan ikke huske at jeg var slimete engang.

men er man veldig slimete over noen dager og man er i de siste ukene av svangerskapet så kan man vel neste regne med at det er slimproppen.

Skrevet

Tror mange av damene på BIM gjør slimproppen til en større greie enn den faktisk er. Jordmoren min sa at mange aldri opplever den. Sist fødsel kom det en del slim og blod etter at jeg hadde hatt rier en god stund, så regner med at det var da min kom. Men tror nok desverre ikke at slimproppen nødvendigvis sier så mye om fødselen...

Skrevet

Sukk, jeg som håpet på 10 svar der alle skrev ; "Ja,sånn startet det hos meg, dagen etter var snuppen eller snuppelin ute"

Hehehe, jaja, må vel bare vente da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...