Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Babyen min er 5 uker, får nesten kun mme, og har ikke bæjet på 2 dager. Jeg gir malt i hver flaske. Hvor lenge kan dette vare før jeg bør kontakte lege og bli hysterisk?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 om han ikke bæsjer i morgen så ville jeg tatt turen til lege, gi baby litt sviskesaft i melken.
Rampongi Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Har du massert magen? masser mot klokka på venstre og høyre side og sykle med bena? Bøy bena oppunder magen/haka? Bær baby på magen over arma di, virker mot luftsmerter, men trykk på magen kan hjelpe mot forstopping også. Min italienske svigerfar har et tips vi bruker innimellom.. høres brutalt ut, men er ikke farlig. ta noe passe mykt papir, feks avis. riv av en bit og rull til et lite kremmerhus, bløt spissen i vann og rull den i matolje. husk at spissen må være tynn og smal. før inn spissen med olje i baken og rør litt inni endetarmen. Det er veldig viktig at spissen er godt oppbløt og har rikelig med olje på. Lag flere kremmerhus og rør litt. Ikke stikk for langt inn. Om dette ble litt vel skummelt, bruk febermålet.. Jeg tror det er oljen i min svigerfar sitt triks som gjør at bæsjen kommer tilslutt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Ta tempen. Babyer begynner gjerne å presse om du bruker et termometer på dem, kommer ofte en skittbleie etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå