Gå til innhold

man kan spise reker når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt masse reker og loff til i kveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg med rekene du! Det er ingen problem når du er gravid. Verre når man ammer...

Skrevet

Du kan spise reker både som gravid og ammende :-)

Bon appetitt :-)

Skrevet

Da jeg leste at man kan spise reker som ammende og her om dagen på matportalen, ble jeg så glad! Sommeren er reddet!

Skrevet

Æsj...holdt meg unna jeg da...trodde man ikke kunne! Da blir det reker i påsken!! :-))hhmm godt..",))

Skrevet

Man kan spise reker som både gravid og ammende!!

Når man ammer så kan man heller bare prøve seg frem istedet for å holde seg unna de tingene som barnet kan få vondt i magen av. Her har jeg spist både løk, sterk mat, meieriprodukter og ulike kålsorter og vesle jenta reagerer ikke på noen av dem :-)

Skrevet

Signerer ღMadame_mim ღ her.

Min reagerte heller ikke på noe jeg spiste.

Så det beste er å prøve seg fram med tanke på amminga:o)

Skrevet

Greia med reker under amming er jo ikke om barnet tåler det eller ikke, men at det er allergi fremkallende! Men dette har de nå gått bort ifra. Når det gjelder løk, kullsyre og andre ting er det veldig forskjellig hva barnet tåler eller ikke. Noen får ikke vondt i magen av noe, imens andre reagerer sterkt på mye..

Skrevet

Spiser reker som bare det mens jeg er gravid. Men det har alltid vært at reker og bl.a jordbær skal man ikke spise når man ammer. pga allergifremkallende. Er det gått boryt ifra det altså? Hvis det blir jeg glad:)

Skrevet

Ja, de har gått bort fra begge deler, så nå kan sommeren nytes med både reker og jordbær.. NAM! :D

Skrevet

Bare husk på at reker er salte.. Selv så reagerer jeg veldig på mye salt mat og praktisk talt `eser ut` ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...