Gå til innhold

Vil du være min venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns alle vennene mine er forduftet etter jeg fikk barn. Mange har flyttet, flere studerer i andre byer, mens noen har jeg bare mistet kontakten med. De fleste vil ut å fly, men det kan jo ikke jeg som har barn.

Vil noen være min venn? ;)

Jeg er forresten 26 år gammel, har en sønn på 6 mnd og bor i området Sandefjord-Stokke-Tønsberg.

Send meg en pm da vel. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig kontaktannonse jo.. men koselig om noen likesinnede ønsker kontakt med andre mødre.

Skrevet

Kunne trengt en sånn venn selv, men bor litt langt unna :)

Skrevet

Du bor hen da Rampongi? :)

Skrevet

Ok da. En smule langt ;)

Skrevet

Har lyst på en venn :)

men bor ett stykke unna...

Kjedelig med venner som rett og slett blir borte etter at man har fått barn, har noen slik jeg også. Også er det de som ikke tar kontakt, hele tida jeg som må ta det første steget..

Håper du finner noen gode venner :)

Skrevet

jepp, vi får dra frem den gammeldagse sneilmailen og brevveksle ;)

hohohoho.

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært vennen din jeg, men bor i Eidsvoll så det blir litt langt:)

Skrevet

;) Brevveksle ja. Det er det lenge siden jeg har gjort det. Egentlig litt synd at det har blitt borte, er jo igrunn ganske koselig å vente på brev. :)

Eidsvoll er et stykke ja..

Er utrolig kjipt med venner som blir "borte". Ei venninne som jeg har sendt mange meldinger til de siste mnd om hun vil komme på besøk svarer jo aldri. Men på facebook skriver hun om alt det hun skal, kino, bytur, konserter.

Joda, kanskje litt misunnelig. Men hadde vært hyggelig å tatt en filmkveld en gang og kanskje ;)

Skrevet

skulle gjerne vært vennen din jeg å, men bor på andre sida av ælva, så er nok litt langt unna jeg å desverre :( men kjenner meg igjen i det du skriver om at folk fordufter når man får barn ja :.. :( håper du finner noen gode venner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...