Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Prøver her inne også jeg, siden det er mye mer aktivitet her. Folk tør vel si mer når de kan være anonyme, greit for meg det altså! Har prøvd å snekre sammen noen kombinasjoner av navnene som er på liste over navn vi er enige om så langt. Vil du kommentere eller rangere disse navnene? Eventuelt komme med forslag til andre kombinasjoner? Ellie Amanda Matilda Eline Eline Viktoria Amalie Augustina Amalie Augusta Mathea Eline Matilda Marie
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Navnene er greie nok, men tunge som dobbeltnavn. Hva med å kun velge ett av dem? Eline, Matilda og Augusta er fine navn
Gjest ->>- Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Både Ellie, Matilda, Eline, Marie, Viktoria og Mathea er fine navn. Kombinasjonene var veldig, veldig tunge. Ellie Marie eller Eline Marie fungerer best. Ellie er nok det navnet som står best til et langt fornavn nummer to.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Desverre, det lyser whitetrash lang vei.. Hvor gammel er du? 20? Huff... Så tungvindt at det passer kun kongelige.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 Jeg vet. Men jeg syns ikke det gjør noe at de er litt tunge, kommer nok ikke til å bruke begge navnene til daglig uansett hvor lette eller tunge de er å uttale. Men fint å kunne bruke av og til, ha mulighet til å kunne velge selv når hun blir større. Har alltid ønsket meg dobbeltnavn selv, har et kjedelig navn som "alle" andre også het. Takk for svar, de tre er faktisk de som står øverst på ønskelista mi, og alle tre er oppkallingsnavn:)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Kjempefine navn:) Hva med Eline Marie? Syntes det trillet så fint jeg:)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2010 Haa, whitetrash? Er så langt fra det syns jeg selv, men folk er forskjellige. Jeg er godt over 20år. Men takk for din mening.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Ellie Amanda Matilda Eline Eline Viktoria Amalie Augustina Amalie Augusta Mathea Eline Matilda Marie ...blir ikke for tunge for min del, men klinger ikke pent sammen. Eline Viktoria er vel det forslaget jeg likte best. Hva med Viktoria Marie? Eller Eline Mathea? Det beste er for deg å si forslagene høyt og ta med etternavnet, da finner du fort ut hva som klinger best
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 Ano 16:18 hadde tatt av hadde hun hørt navnene til mine barn
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #10 Skrevet 31. mars 2010 Det var voldsomt og pompøst. Barnet er ikke adelig heller regner jeg med. Men en del av navna var fine hver for seg.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2010 Liker litt pompøse navn jeg :-O
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 Jeg liker også Eline Marie som noen ovenfor her. Dattera mi heter det:)
prebs Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 1.Eline Viktoria 2.Mathea Eline 3.Matilda Eline likte jeg best
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #14 Skrevet 31. mars 2010 Ellie Marie er det eneste som funker for meg også. De andre blir litt komiske, særlig de hvor navnene begynner på samme bokstav.
Monajenten Skrevet 2. april 2010 #15 Skrevet 2. april 2010 Mathea Eline Eline Viktoria Ellie Amanda De tre syns jeg klinger greit, de andre ble litt for tunge.
Gjest sug lut Skrevet 2. april 2010 #18 Skrevet 2. april 2010 Amalie Augusta, eller helst omvendt, Augusta er stlig og bør brukes.
prekæs Skrevet 2. april 2010 #19 Skrevet 2. april 2010 Jeg syns det er noe oppbrukt med a endelser på navn. Matilde liker jeg best, muligens fordi min datters navn er en variasjon av det navnet. Men hennes navn er enda finere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå