Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Hvordan slanker dere dere? Kan dere fortelle meg alt?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Har slanket meg 35 kg det siste året. Har spist hver tredje time, magert og små porsjoner. (Fulgt Grete Roede sitt opplegg) Har trent 3-5 ganger hver uke; spinning, step og jogging. Spist snop kun på lørdager. Nå har jeg 7 kg igjen før jeg har en bmi som er innenfor normalområdet. Gleder meg:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 oj anonym 16:36, du har jaggu vært flink! Gratulerer. Det som funker på meg er, å trene regelmessig. Gjerne pilates 3 ganger i uka og noe trilling feks. Vi spiser ikke sauser på middag, spiser feks pasta med grønnsaker i stedet for kjøtt, godis kun i helgene.. Er det vanskelig å få trent på senter, kan du kjøpe en pilatesball (fra 199.-) og gjøre øvelser på den forran tvn. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jeg skal ned 10-15 kilo. Trener på treningsstudio 3-4 ganger i uka, og spiser fornuftig, vanlig mat. Ammer, så jeg er nøye med å ikke slanke meg så fort at kroppen skiller ut lagret gift i melka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå