Gå til innhold

fant litt over 2000 kroner på bakken i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har faktisk ikke tenkt og holde en stor etterlysningsaksjon bare for og finne de rettmessige eierne, da bør jo folk heller passe på sine verdisaker slik som de får anmodning om på f.eks Flyplasser. Så nå er jeg på vei til butikken for og shoppe litt ekstra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde og tatt de.

Skrevet

Var det du som "fant" penger til jul også? hehe!

God påske, trollemor! ;)

Skrevet

Hadde jeg gjort og.. Ekstra mat til min familie.

Skrevet

Okei.

Nice to know.

Skrevet

Jeg hadde levert de til politiet. Det er en stor sum og noen savner de sikkert veldig. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å ta dem.

Skrevet

Det er mine penger!!!

Dårlig gjort å ta dem!

Skrevet

Nei jeg fant ikke noe penger til jul, men i fjor fant jeg en kostbar diamantring i svømmehallen, men etter ex antall anonser i ulike aviser så beholdt jeg ringen selv og solgte den senere og fikk meg litt cash på konto!

Skrevet

Hvor mistet du pengene dine da om det er dine??

Skrevet

Ja, for politiet ville sikkert lagt en rapport på det :-p

Skrevet

hvorfor får aldri jeg sånn flaks? kos deg!

Skrevet

Selvfølgelig tar politiet i mot pengene! Det er jo mulig at den uheldige kontakter politiet og hører om noen har vært ærlig nok til å levere dem inn. Selv om det virker som sannsynligheten for det er liten hvis svarene her inne er representative for den norske befolkning...

Skrevet

Jeg vil og finne mye penger! hehe

Skrevet

Jeg mistet de fra lomma. Tror de datt på bakken.

Skrevet

Jeg tror jeg faktisk hadde gjort litt for å prøve å finne eierene jeg da. Hadde jeg mistet så mye penger hadde det ikke blitt mye påske mat her i huset. 2000 kr er jo mange ukers butsjett på mat.

Skrevet

Det beløpet skal man vel strengt tatt gå til politiet med. Nettopp fordi den som har mistet dem kanskje hører med politiet om de har fått dem inn. Tenk om det er påskebudsjettet til en familie med små barn, og nå får ikke barna mat i påsken? Eier du ikke samvittighet?

Skrevet

Er du helt idiot eller?

Tror du ikke mange plutselig hadde savnet penger hvis noen spurte? Dessuten hva tror du skjer med pengene hvis ingen kommer å "savner" dem? Jo det blir mer vin og øl på sommerfest til purken i sommer.

Til HI:

Ta pengene og kos seg med dem. Man vet ikke hvem som eier de, og heller vil man aldri få vite. Jeg har iallefall kost meg ekstra i påsken.

Skrevet

Gratulerer! Hadde følt mrg kjempeheldig og kost meg glugg ihjel! Det hadde jeg gjort om jeg fant 5000 også! Tror mange her "leker" prektig.. kjøper ikke alt dere O`moralske kjerringer sier.. Jaaada.. jeg er sikkert fæl,umoralsk, dum og ei dårlig mor :P

Skrevet

Jeg anser meg selv som et ærlig og moralsk vesen. Men jeg er da ikke dum heller! Hadde jeg funnet 2000,- liggende på bakken, uten noen som helst tegn som kan peke i retning av den stakkaren som eier de pengene, så er det fint lite politiet får gjort, og jeg ville heller valgt å beholde pengene enn å gi de til noen andre som heller ikke hadde funnet eiern. Hadde jeg funnet 2000,- liggende i en lommebok med noe som helst form for mulighet til identifikasjon, så hadde selvsagt saken stilt seg annerledes.

Skrevet

lucky you!:) kos deg hehe

Skrevet

Et lite spørsmål.. du fant litt over 2000 kr på bakken i dag sa du.. hvor mye er det snakk om her? 2007 kr og 50 øre? Lå de fint i en liten haug da eller :P ? D-u-e-r-e-t-f-o-r-u-m-t-r-o-l-l :D (som har lagt ut åte til dib-hønene)

Skrevet

Hadde jeg funnet 2000 kr hadde jeg tatt dem

Hadde jeg funnet ei lommebok med 2000 kr og id, hadde jeg levert det

Likeledes vis jeg hadde funnet andre summer, men hadde summen krøpet nærmere 10.000 hadde jeg uansett levert det til politiet. Hadde ikke turt å bruke de pengene.

Hadde jeg funnet smykker hadde jeg levert det til politiet.

Skrevet

Sikkert ett bursdagsbarn som skulle kjøpe noe for pengene sine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...