FruBoger fødeklar Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Min kjære søte niese har overnattet, nydelig jente... men kjenner at jeg ikke er i form gitt! Deilig at hun passer masse på vesla mi da, men føles som man er i et intervju som varer døgnet rundt. Masse spørsmål og masse å vise/gjøre hele tiden.. Veldig slitsomt. Og jeg har så sykt mye liv i magen, ganske konstant... enda jeg hviler, går rundt, uansett. Får ikke sove om natta, for uansett hvilken stiling jeg havner i så virker det som om det er feil for lillebror:P Men liv er jo bra, så mye liv må være supert:P -Bare veldig slitsomt for min kjære mage..hehe..
opsi fødeklar Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 hehehe tror jeg kan si jeg kjenner meg igjen;) Her og er det fullt av liv døgnet rundt. Sover han aldri? Jeg måtte spørre legen om han var stressa eller no, men han sa det var bare bra med mye liv. Det er jo ikke så mye spark lenger hos meg, mere dytting..
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Signerer den her.:)Trodde hun skulle være litt roligere når hun festa seg,men neida! )
min_lille+en spire Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Føler akkurat det samme. Hørte at det skulle bli mindre liv mot slutten pga dårlig plass, men her er det full rulle. Magen ser til tider helt freaky ut...hehe. Jordmor sa at det tydet på at hun trivdes veldig godt i magen, så det er jo positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå