Gå til innhold

Hvor anonym tror du at du er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra sagt i den første setningen din!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sa vel i grunnen bare en setning....

Skrevet

Interessant det du sier om skrivestil mtp at noen påstår de kjenner igjen andre på skrivestilen. Jo mer karakteristisk den er jo lettere er det å kopiere den.

Skrevet

Ja, det kan du si. Jeg søker på nicket mitt av og til når jeg er her lite eller det er en stund siden sist, og har da et par ganger opplevd at anonyme hardnakket påstår at det må være jeg som har skrevet noe jeg overhode ikke har skrevet fordi det visst nok er "min" skrivestil. Rister nå bare på hode av dem jeg da, er vel ikke så unik tross alt, hehe... Men om jeg vil ha ut frustrasjon rundt noen i min omgangskrets sørger jeg bevisst for å endre skrivestilen veldig for å være helt sikker på at jeg er anonym nok.

Skrevet

eh...sant det. Jeg mente første ledd i setningen, ok?

Skrevet

Jeg skjønte vel det, Blond. Ikke ta deg selv så alvorlig, da.

Skrevet

..skal prøve..

(hvor alvorlig tror du jeg tar meg selv når jeg kaller meg blond?!)

Skrevet

Joda, men du har jo lov å fortsette å tenke....

Skrevet

ca 1000 anonym

bryr meg svært lite om noen kjenner meg igjen

Skrevet

..tenkingen er det verre med, det går aaaltfor langsomt... nesten som sirup. Burde vel skifte nick til skilpadda eller noe slikt. Haha!

Skrevet

Ikke så anonym. Men skriver ikke noe jeg ikke vil at andre (kjente eller ukjente) skal vite. Jeg prøver å unngå å skrive teit også :)

Skrevet

Ikke anonym i det hele tatt.. :) Har jeg noe på hjertet som er "hemmelig", så bruker jeg anonymknappen og skriver litt om på ting, så jeg ikke skal være så lettgjenkjennelig! :)

Skrevet

jeg er ikke fryktelig lite anonym. men jeg skriver ikke ting som ikke tåler dagens lys heller.

Skrevet

det ble en veldig rar settning.

det jeg mente var at jeg ikke er spesielt anonym :P

Skrevet

Jeg anser meg som totalt anonym, tror ingen har har fått med seg nok om meg til å vite noe særlig. Svarer aldri på tråder som, hva heter mann din, hva heter barna dine osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...