Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Når jeg fødte sist ble det satt kateter på meg, fordi jeg ikke fikk ikke tisset. Jeg husker de knotet veldig og jeg lurte på hvorfor det var så vanskelig. Jeg trodde urinrørinngangen min lå ved klitoris. Måtte jo sjekke når jeg kom hjem og da fant jeg inngangen nesten inne i mamma hullet?! Så snodig at jeg har så lite kunnskap om anatomien min. Og jeg er 32år. Hahaha. Har lært at urinrørsinngangen ligger midt mellom mammahullet og klitoris jeg da. Er jeg kanskje litt unormal? (ble litt inspirert av kjønnsleppetråen) :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Hahaha! Mammahullet!!!! HAHAHAHA!!! Du er helt normal.. Men mest artig at du trodde det lå ved klitoris:P
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 hehe. Ja, jeg vet. Trodde den lå høyt oppe på meg jeg da og ikke for langt nede.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Joda, j vet. Fordi jeg har ofte urinveisinfeksjon, å da hovner urinrøret opp, og kan jo da tydelig kjenne det vegg i vegg med "mamma hullet" (som forresten var et veldig søtt, og veldig askesuelt navn, hehe)
blond Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Skulle gjerne hatt urinrøret og -åpningen ved klitoris og tisset ofte!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Mammahollet,sååå søt du e! Hihi, blond Hadde nåkk vært mange damer som hadde digga å tisse da ja
blond Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Jeg trenger ingen mann, jeg bare tisser, jeg! Hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå