opsi fødeklar Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er i uke 35 og merker nå veldig nedpress. Det er mitt 5 barn og jeg har ikke merket det så tidlig før. Noe som styrker min mistanke om litt feil på termindato.. Magen har også sunket betraktelig de siste to dagene. Bare sånn litt nysgjerrig på når dere merker nedpresset.. Nesten så jeg ikke tør gå ut av huset, føles som om vannet kan gå hvert øyeblikk...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 merker det veldig godt om jeg har gått en liten stund eller er sliten., og når jeg reiser meg opp etter å ha sittet stille en stund... :-) får håpe iallefall babyen din holder seg inne i et par uker til da:-) lykke til
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 jeg opplever nedpress som om magen skal falle ut. det presser nedover og magen blir tung og hard. også er det fryktelig ubehagelig.
opsi fødeklar Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 Ja det føles som om jeg må holde fast magen. Det presser veldig nedover. Men du Linyen er fødeklar eller? Når begynte du å merke det? Jeg var på ul i dag og fikk beskjed om at hodet var sunket godt ned i bekkenet så vi heller mot min termin, og da er jeg isåfall 37 uker nå. Men når det er sagt, så er det mitt 5 barn så må jo være vid der nå..hehe..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Man er per definisjon fødeklar når du har 21 dager igjen til termin:-) Det har jeg i dag, i tillegg er jeg veldig klar for at lillegutt skal komme så..:-)
opsi fødeklar Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2010 skjønner jeg godt, men når begynte du å merke nedpresset?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 merket det vel rundt uke 34-35 tenker jeg,, hatt det i noen uker nå iallefall... er 37+2 i dag
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 Det har jeg hatt i et par uker allerede, kjempe slitsomt. Kjennes ut som jeg må bæsje hele tia ( sorry). Er 33+2 ( 35+2 mensterm). Jeg kan vel egentlig bare skrive 35+2 for jeg blir satt igang til mensterm har legen lovet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå