Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har den og er veldig fornøyd. To negative ting gjør at jeg ikke ville kjøpt den som babyvogn, den er ikke vind og vanntett så en må styre med regntrekk så fort det er litt yr i luften. Sikkert en vanesak, men jeg som har hatt Simo til mine eldste barn synes det er et styr. Andre tingen er handlekurven under, den tåler lite vekt (kneler litt om du putter to handleposer med tunge ting i den) og den henger for lavt. Går du i snø eller litt ulendt terreng subber den i bakken og blir rufsete og stygg. Ellers er det en lett vogn som er god å trille, veier lite når du skal løfte den inn i bilen osv. Absolutt et godt kjøp.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er veldig fornøyd med vår city cross! Kommer til å bruke den til en evnt. nestemann og:) Jeg har aldri hatt noe problem med kurven under,annet at den er litt liten og lav. Men får lett 2 tunge, fulle poser med mat uten problem.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Det er den vi har bestilt. Liker at den er liten og lett. Og så er det helt klart den peneste vogna syns jeg. Håper vi blir fornøyde, har ikke hentet den enda.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 ELSKER city crossen vår Eneste grunnen til at vi byttet til sportsdelen da poden var 8 mnd var pga hun begynte å kravle utav den. Ellers så passet den helt fint. Kurven under tåler masse. Har hatt uante tunge mengder der ja. Og regntrekket er nesten ikke blitt brukt pga vannet preller lett av og snøen blir som flak en bare kan børste vekk. Kjempepraktisk. Mini er nå 2 år, og vi har enda ikke byttet til noe annet. Den går inn i alle busser og trange butikker. Har aldri møtt på et problem. Og vi bor et sted med MANGE trapper som vi må opp og ned hver dag. Vogna humper lett ned pga de robuste faste fire dekkene.
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Kun en ting jeg er misfornøyd med og det er kurven under som er festet med trykk-knapper. Faller av støtt og stadig. Hadde den hatt aliminiumsunderstell eller hva det heter hadde jeg vært enda mer fornøyd. Lykke til med valget !
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er veldig fornøyd med vogna. Jeg har sort lær på babydelen. Har aldri brukt regntrekk på den jeg, blir ikke vått igjennom der. Kurven under kunne nok vært løst på en annen måte ja..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Var veldig fornøyd med bagen, men ikke fornøyd med sportsdelen. Ble etterhvert veldig lei trilling med fire hjul, jeg syntes kalesjen var fryktelig slaskete (kanskje bare min?) og lillemor satt ikke noe godt i den.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 Har bestilt CC, limited edition.. Litt soss, men, hehe.. Får den i mai! Kom på å tenke på en ting; går ikke an å impregnere den da?
Lykke X 4 Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Emmalljunga city cross er en fantastisk vogn som er god å trille. Herlig sportsdel som både er lun, myk, polstret og romslig. Hvis jeg skal pirke på noe, må det være at den ikke er like god å trille som lufthjul når man triller i dyp, våt, nysnø på veldig ubrøyta vei. På normal snøføre og annet føre er den super. Burde vært mulighet for lufthjul til den. Da hadde den vært en suveren ener i mine øyne. Fint at den er litt lettere i vekt. Helhetsmessig er City cross den beste vogna jeg har hatt. Og når det gjelder komfort for barnet er den super. Har ikke hatt citybag, den tror jeg er stor nok (har hatt Brio happy bag som var stor nok), for mange barn vil ikke ligge lenger i bag fra de er 5-6 mnd. Og sportsdelen er så fantastisk at du ikke vil savne bag. Andre fine vognalternativer er Brio happy duo (ikke like god sportsdel som Emmaljunga) med luftdekk (mykere trillekomfort). Emmaljunga edge duo med classic understell eller Simo duo med standardunderstell. De to sistnevnte er tunge vogner. Førstnevnte veier like lite som CC. Lykke til med vognvalg.
Lykke X 4 Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Har ikke hatt problemer med trykknappene på handlekurven. Synes dette høres ut som en reklamasjonssak. Be om å få en ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå