Gjest Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Ꮴil ønske alle her inne en riktig god påske! Lykke til dere som snart har termin, som har gått over termin og til dere som skulle føde før termin. Ꭼn stor klem til alle April-jentene her inne. I morgen er det vår måned, HURRA!!! Ꮆod påske til alle mann ♈
Lycke80 Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 God påske til deg og! Hadde egentlig termin i mars, men blir nok en april baby på meg også!
Nine:) Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Takk og god påske til deg også) Det blir vel "asfaltpåske" på de fleste apriljentene, tenker jeg:) Vi får ta kyllingdansen og håpe på litt påskesol, for da blir livet så mye bedre:))
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Da sier jeg: Velkommen i April-klubben! Her er det fint å være;)
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Takk i lige måde, jenter:)!! Hadde tenkt å lure meg ut på en liten skitur i morgen, men ellers så blir det asfalt (dvs. grusvei) - og verandapåske på meg. Og så lenge sola skinner så er det herlig uansett:)
Bumblebeee Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Sol hadde vært bra, men akkurat nå nyter jeg synet og lyden og regner som øser ned. Det betyr nemlig at all den svarte ekle snøen smelter i rekordfart!! Ønsker alle en god påske, nå er det straks april og terminmåned :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå