Gå til innhold

Blir gaal av telefonselgere og de som driver med undersøkelser!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringer jo hver eneste dag jo!

Har de egentlig lov til og ringe med skjult nr.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg der. Ringer og ringer hele tiden. Blir sprø. De ringer på morgen, dagen og kvelden.

Hvor går man for å slette nr fra ringelista deres?

Skrevet

Hvor gjør man det?

Skrevet

Har ringt 4 ganger i dag!!!

Men har de lov og ringe med skjult nr.?

Skrevet

brreg.no

heter det nå. Mange år siden jeg fikk slike henvendelser.

Skrevet

Takk 2 små. Nå har jeg gjort det :)

Skrevet

Jeg har registrert meg i Brønnøysundregisteret, men jaggy er det fortsatt mange som ringer. har bare sluttet å ta tlf jeg. Eller så tar jeg den, legger fra meg telefonne, sier ingenting og venter til de legger på selv, haha.

Skrevet

Jeg tar den ALDRI lengere.De skal ikke vinne over meg :)

Skrevet

Jeg får nesten ingen telefoner etter at jeg registrerte meg hos brønnøysundregisteret, men det er en del selgere som ikke kommer med der..

Hvis du er tidligere eller eksisterende kunde kan de ringe deg og gi nye tilbud, samme med dem du har støttet tidligere (Røde kors o.l.)

Det du må være oppmerksom på er disse konkurransene på nettet, f.eks spørreundersøkelser hvor du kan vinne premier. Om du leser betingelsene som står skjult med liten skrift der så godkjenner du at nummeret og mailadressen din gis videre til deres samarbeidspartnere, og da gjelder ikke sperren din.

Skrevet

HAR DE LOV OG RINGE MED SKJULT NR:???

Skrevet

Jeg oppgi aldri telefonnummer noe sted, er veldig bevisst på det. Har tilogmed droppet slike gratiskpakker til gravide o.l. fordi der må man ofte oppgi personalia mot at de kan komme med tilbud. det er jeg ikke interessert i. De ringer fra lokalavisen HELE tiden, og vi har sagt fra mange ganger at vi ikke er interessert. De gir seg ikke. Blir så irritert på sånt.

Skrevet

Selvfølgelig har de lov til det..

Før ringte de fra 815- nummer, men da alle sluttet å ta telefonen begynte de ringe fra vanlig hustelefoner. Nå som folk har sluttet å ta de telefonenen også ringer de med skjult nummer.

Litt farlig å ikke ta telefoner fra skjult nummer, det har nemlig legen din også. De har gjerne skjult direktenummer til kontoret sitt.. Jeg bomma på det en gang.

Skrevet

Er det legen som ringer eller noen som vil deg noe,så legger de igjen på svareren jo.

Det har legen min gjort også.

Ikke alltid man rekker og ta tlf,har baby så sitter jeg og ammer eller steller,løper jeg IKKE for og svare når det ringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...