Gå til innhold

Hvis noen har vært på date, skriv det her da:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen har truffet drømmemannen, eller vært på date. Skriv litt om det her da. Jeg trenger noen positive impulser. Trenger at verden går videre.

Jeg har snart vært alenemor i ett år. Kjenner jeg savner noen i livet mitt. Men man kan jo ikke bestille drømmemannen, han må jo bare komme...:) Vet jo ikke hva jeg skal gjøre for at det skal skje. Min mor sier jeg ikke skal gjøre noe, han kommer når han kommer. Men blir litt utålmodig. Har ikke lyst til å være bare meg og barnet mitt. Trenger en mann i livet mitt, og har lyst på søsken til barnet mitt også.

Ja, kan ikke dere skrive litt om deres erfaringer? Positive erfaringer. Jeg har nok av negative erfaringer med menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var singel i over tre år, var heller ikke kjæreste med barnefaren. Har harr noen korte perioder med menn etter jeg fikk barnet mitt og tenkte at det aldri kom til å bli noen mann på meg. Men så møtte jeg en på fest gjennom en felles venninne, vi skulle bare være fuckfriends tenkte jeg, men jammen fant vi kjærligheten :) Han er en flott gutt og kjempeflink med barnet mitt:) Det tok tid, men til slutt dukket drømmemannen opp når jeg minst ventet det :) Vi har vært kjærester i ett halvt år og planlegger å flytte sammen med tiden, han vil også ha barn med meg :) Føler meg veldig heldig og unner alle andre å finne kjærligheten også:) Din tid kommer nok, helt plutselig :)

Skrevet

Heihei!:)

Kjedelig å hørre om dine negative erfaringer da...! Har og å sliter nok forsatt med mannfolk og stole på de...!

Men jeg har truffet en gjennom internett og truffet han i virkeligheten 3 ganger nå...vet ikke enda om det blir noe...men føler meg vanvittig trygg med han, og snakker lett sammen:) (er heller ingen hemmelighet at det kribler litt i magen når jeg tenker på han og ser han:P)

Så er spennende om det blir noe eller ikke!:P

Skrevet

Deilig å lese 11.22 eller omvendt...

Jeg har møtt en nylig,men han vil ha et uforpliktende forhold med meg.

Men jeg er allerede litt "lost",har aldri vært noen igle,så klarer nok å holde følelsene i sjakk.Men føler meg så klar for et seriøst forhold med denne mannen,jeg har små barn mens hans er ungdommer.Jeg har ingen avlastning for mine,mens han stort sett har fri i ukedager og helger!Så bare det i seg selv kan jo bli en liten utfordring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...