Gå til innhold

Irritert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et innlegg her om røykere som kaster sneiper på fortau og sånn. Syns ikke det er greit, men da lurer jeg på en ting. Hva med hundeeiere som ikke gidder og plukke opp møkka etter hunden sin? Er det noe bedre?

Nå som snøen blir borte, ligger det f*** meg hundemøkk overalt! På fortau, i grøftekanten osv.!

¨

Det er EKKELT! Jeg går heller og tråkker i sneiper enn hundemøkk altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudeeiere som ikke plukker opp dritten etter bikkja si er shabby.

Skrevet

Det beste er hundeiere som faktisk plukker opp møkka etter bikka, for så å kaste fra seg posen! :/

Skrevet

Helt enig både når det gjelder sneiper og hundemøkk. Og jeg er hundeeier sjøl. Det ser helt jævlig ut rundt der vi bor. Og det verste er jo at folk skuler bort på oss, selv om vi plukker opp.

Men jeg nekter å plukke opp etter andre hunder. det ansvaret får de jaggu ta sjæl.

Skrevet

Begge deler er en uting. Ikke legg igjen hverken det ene eller det andre...Mener nå jeg:)

Skrevet

Særlig på bussholdeplasser er det ille med sneiper. Og gjerne rundt søppelbøtta..

Men ikke ta den med inn på bussen heller, for sneiper lukter ILLE.

Skrevet

Hei HI.

Kunne ikke vært mere enig.

Vi har et nabopar med hund. Dems idé av tur med hunden, er å lukke opp døra å la bikkja gå rundt på lekeplassen å gjøre fra seg. Ikke plukker de opp etter den heller.

Jeg kommer til å finne ut navnet dems, og legge en lapp i postkassa, om å fjerne hunebæsj og faktisk gå tur med hunden.

Her vi bor ser det grusomt ut, hunebæsj over alt.

Og jentungen må føres i sikk sakk mellom svære ruker, går jo ikke an å la henne gå alene her. ÆSJ.

Skrevet

10:58 : Om det er biopose så kan man kaste den i naturen, grave den ned eller hive den i matsøpla

Skrevet

For meg er hundeiere og røykere like egoistiske og hensynsløse. Med noen få unntak.

Skrevet

For ikke å snakke om tyggegummi. HIV DEN I SØPLA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...