Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Gutten vår har feber og hoster noe forferdelig, men jeg får ikke i han hostesaft. Har prøvd å skjule smaken i alt mulig, prøvd å tvinge han, prøvd med sprøyte. Begynner nesten å bli litt desperat nå, han hoster slik at han nesten mister pusten.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Hvor gammel er han? Dette rådet fikk vi av legen? Hold for nesa hans, mens dere putter det i munnen hans. Fortsett å hold for nesa...da må han svelge. Dette hjalp ikke hos oss da for vår gutt er flink til å holde pusten.... Det vi gjorde og det er som regel pappa som får i ham medisinen her er å bruke ett målebeger, så later pappa som han drikker først så spør vi om sønnen vår vil ha...da drikker han som regel. Lykke til!
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Han er 3 år. Hosten og feberen kom søndag kveld. Var dårlig på mandag, i går var han bedre så da gikk vi ikke til legen likevel. Og idag er han dårlig igjen. Dersom han ikke er bedre i morgen, drar vi på legevakten, legen har stengt i dag.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 vår er 2 1/2. Begynnte forgje helg hos han med feber, så kom hosten. Hadde feber 5 dager, mellom 38 og opp i 39. Vi ga hostesaft om natten, for bare han la seg ned hostet han. Han var litt forkjølet, så vi brukte en goddel saltvann. Nå er han bra, hoster bitte litt av og til men må ikke ha medisin.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Dette med feber og hoste er noe som går.
surremus Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Har du prøvd med en annen hostesaft? Jeg kjøpte en type til snuppa mi for hun hostet så hun brakk seg, men denne kom bare rett ut igjen.... Det var ikke sjangs til å få det i henne Men så kjøpte mamma en annen en, som er apoteket sin egen hostesaft for barn. Og denne går ned på høykant! Hun satte hele flaska til munnen her forleden, for hun ville ha! Hehehe Korken var på da *ler* Jeg har selv vært småsjuk de siste dagene og hostet en del, så jeg tenkte jeg skulle ta en skje av den hostesaften som jeg selv hadde kjøpt til henne... Å fytti helsikke!!!!!!!!!!!! Jeg skjønner godt at hun ikke klarte å få den i seg, den var helt forferdelig!!!!! Så kanskje det nytter med en annen hostesaft Lykke til iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå