Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Timmy! Hei Timmy! Eit lite lam med eit tv-program!!!! Er det mulig å få en sang så på hjernen! Tror jeg blir GAAAAAL!
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Den er fengende, ja. Godt de byttet ut drømmehagen med variert underholdning. Her er timmy og tellesprell favoritter.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 "Tipp topp tipp topp tipp tippeti topp!" og "Fantasiens flyttefoooooolk!" og "Spesialagenten OOOSOOOO er alltid snill og greeeeiii!" Det er mye å klikke i spiss vinkel over når det gjelder barne-tv for de minste, ja....... :-S
brooklyn Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Her også! Det synges og telles for harde livet. lillebror på 22 mnd står og gauker to! to! ni! tåjj (tolv)! mens det telles. Den som liker Timmy tid-sangen best er nok meg:) Elsker den og timmy tid er kulere enn sauen Shaun!
AndreVonDrei Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 "Pling, plong, plingeling i hodet" Vet ikke om det går enda, jeg, men fytti katta for en irriterende sang!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Hehe ja! Utrolig hvor fengende disse sangene kan være! Mikke Mus er populær her også. Det er også "fittefolkene" (Fantasiens flyttefolk) og Oso. Skal vel sies at jeg har nyttet på de sangene i det siste også.. Det som er artig er jo at pappa også får disse på hjernen. Plutselig hører jeg Timmy-tid fra badet når han er der HI
Shamandalie Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Dere glemte... "hurra, for en honningsøt dag, vi skal leke på lag, mine venneeeer! Med tigergrutt å med bruuum!"
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Hvordan kunne jeg glemme den?!? Dina, Tigergutt og Bruuuuuuuum! HI
Monajenten Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Timmy Tid er blitt storfavoritt her i huset:-) Skjønne sauen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå